1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Forum

« · 56233 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Buddha i klacken?
Ja, det är ungefär vad man får veta från dagens NST om säsongens match i ladan. Jo, just det, Wolle kanske blir andrekeeper om han klarar några tester.
Om man bortser från OS, som givetvis är alla tidningars huvudnummer helt förklarligt, så ska det vara fan att behöva slåss om spaltmillimetrarna med fotbollsträningslandskamper i februari och en till LBOIS nyanländ kenyan ;-)
Kommentera

Sv: Fullsatt
Hallen tar 4500 (tror jag)

Tror det blir runt 4200-4400

men som sägers i inlägget ovanför mig
lita INTE på allt som skrivs här åk ut och kolla!
Kommentera

Fullsatt redan hit och fullsatt redan dit.. My ass! Det finns alltid, ALLTID platser kvar som säljs matchdagen! En massa ryckten om lapp på luckan här gör att folk inte åker ut och till hallen, och Rögle tappar intäckter. Möjligt att det blir fullt ja, men platser finns alltid matchdagen!

The Punisher - vet!
Kommentera

Fråga??..
Fullsatt 4600, stämmer detta???
Vill någon vänlig själ som är trovärdig svara på detta.......

Hoppas att en trend bryts mot Leksand, nämligen den att Rögle spelar till 70% av sin kapacitet när där är fullknökat i ladan.
Kommentera

Om det blir helt slutsålt på ståplats också kan vi se fram emot en riktig triumf inför 4600 lyckliga, fast om några av dem är blåvita kommer de bli olyckliga. Det är min ytterst försiktiga tippning av onsdagens match!

För övrigt är Greg Brown en riktigt trevlig kille!
Kommentera

Sv: Biljetter
Tack, tack.
Kommentera

Jag tror på 4189 pers...hörde nämligen att det mer eller mindre även var slutsålt på ståplats...
Kommentera

hoppas att ni vinner å att Sjöberg ä bra
Kommentera

Fullsatt
I lördags var där 40 sittplatsbiljetter kvar...idag borde de vara slut.
Vilken fest det kommer att bli..

Mitt tips: 4-3
Publik: 4188
Kommentera

Sv: Biljetter
Prova på kansliet tel 0431-16236

Kingen
Kommentera

Biljetter
Fråga: På vilket nummer kan biljetter till onsdagens drabbning beställas?? såväl sittplats som ståplats..

tack på förhand.
Kommentera

fullsat på onsdag
tja
det e konstig om det inte blir fullsatt på onsdag eller hur?
rögle vinner med 4-2
alla ut
Kommentera

Rögle i elitserien!
Spela med rögle eller något annat elitserie/allsvenskt lag online igenom hockeyligan.cjb.net, anmäl ditt rögle redan idag och visa vem som äger rinken!
Kommentera

Sv: Referat
Pågar, pågar, sjätte världskriget kunde starta med mindre...
Nu under OS ska det råda vapenvila.
Är det månne lite spända nervknippen inför leksandsmatchen som gör sig påminda? ;-)
Uppåt, uppåt vi går
Kommentera

Pellejöns: Bla bla bla, bortamatch! En massa skitsnack från dig, suck!
Kommentar: Jag talar till bönder på bönders vis.

Pellejöns: RTFM - det var faktiskt en skribent som undrade om det gick att boka ståplatsbiljetter.
Kommentar: Just det RTFM. Hade jag någon vilja att kommentera det ärendet hade rubriken varit "nån som vet".

Och till sist: Man kan skriva som Du har gjort......
Kommentera

Ojdå, tänka sig vilka debatter det bidde av min lätt avskurna tumme ;-)
Jag har nu studerat herr Corneliussons bravader, och kan meddela att det inte var gurka jag sysslade med vid olyckstillfället.
Upp med hakan gott folk, snart är det OS-invigning!
/ Eran Patrik
Kommentera

Bla bla bla, bortamatch! En massa skitsnack från dig, suck!

RTFM - det var faktiskt en skribent som undrade om det gick att boka ståplatsbiljetter.

Man kan mycket väl skriva precis så som jag gjorde i omnämnda inlägg, däremot har de flesta stora svårigheter att hänga med i alla dina svängar!

Chill out!
Kommentera

OS
Ahhh OS. Jögge o Kenny med :)

Kan ju inte börjar på bättre sätt heller; OS finalen 94!!!!!

Natten blir lång
Kommentera

Åh fan, tack OE för det fattade jag inte!!! Vem är den här skribenten för RFN som nedtecknar sina tankar och observationer på ett för alla så svårläst sätt.

För övrigt vill jag påpeka att maj inte anses vara en sommarmånad, och att din parentes skulle legat direkt efter Punisher alternativt innefattat ordet sin och då istället för ordet "den", naturligtvis övergår då ordet stavningen till obestämd form, gonatt. ;)
Kommentera

Sv: nån som vet
Det går att förbeställa både sittplats och ståplats.
Kommentera

Samma här
Börjar snart klättra på väggarna , va fan ska man hitta ppå till nästa onsdag.

Desto mer man tänker på det, desto nervösare blir man..

Ja, du kan ringa och förbeställa ståplats..

Jag tror att det kommer minst 4000 på onsdag....

Åh, vad ja längtar......
Kommentera

nån som vet
nån som har rätt medicin till o klara sig utan o springa igenom taket här hemma tills nästa onsdag...

går det o förbeställa ståplats ????
Kommentera

Diaspora
Sven Har Golfen börjat trilskas, eftersom du vill åka buss från Fjollträsk? På tal om det - blir det något med Umeåresan?
Kommentera

Sv: Nej,Nej,Nej
Undrar om det blir några bussresor även för den månghövdade 08-sektionen. :-)
Kommentera

Det står att RBK inte kan porta dem (lex HIF), utan ska punktmarkera dem på matcherna, så att de förhoppningsvis tröttnar på att bråka.
Jag håller med dej, Gasolin, att det finns hopp för alla (även om en del fall nog är svårare än andra), men det är först när dessa individer själva fattar - eller rättare sagt tvingas fatta - att de är ute och cyklar, som det kan ske en förändring.
Därför är det ju bara bra att RBK nu agerar.
Sen är det också en positiv grej att man hjälper till att organisera bussarna, så att inte en enda person som hyr bussen ska behöva ta all skit!! Vi får kanske därmed bussar till alla bortamatcher, tänkt vad kul det skulle va!
Forza RÖGLE!
Kommentera

Det är rätt!! Ge dessa strulnissar ansvar så dom känner sig behövda, då slutar dom bråka.
Kommentera

Bofors borta!
Bofors borta nästa söndag, är det någon som ska åka dit?
Kommentera

Nej,Nej,Nej
Rögles säkerhetsansvarige gör ett uttalande i dagens hd/nst att man ska försöka få bort de som bråkar typ porta dom från matcherna. Till 95 procent av bråk som uppstår vid match är innan o efter utanför hallarna. Då hjälper det inte med att porta folk, vill man bråka kan man ju göra det innan eller efter. I början på 90 talet brändes en kyrka ner i norrköping av en AIKare han fick fängelse för mordbrand, idag är han AIKs säkerhetsansvarig på Råsunda. Man kan lära gamla hundar att sitta! En för alla alla för Rögle.
Kommentera

party i ladan
Vem är han, Iwarsson. Vem är han, Iwarsson. Jesse Jesse Iwarsson Sveriges, Sveriges nr 1.

Snart är det OS och då kommer Kenny att regera och Sverige att dominera.

Ha det alla RBK fans.
Kommentera

Visst menar jag honom... var bara för lat för att skriva ut allt.;) hade trots allt skrivit referatet innan...

The Punisher - inget energiknippe
Kommentera

Punisher menar nog (med den bristfälliga stavningen) Kalle Corneliusson i AIK Fotboll AB som skadade handen i somras;)
Kommentera

Sv: Matchbilder
Efter ha läst ditt inlägg en gång till så måste jag fråga; Är det mig du menar?????
Kommentera

Om folk klarar sig utan mitt gnäll?? Tja jag vet inte, du e den första som gnäller på det :)

Vad jag vet så har jag bara gnällt nu o jag vad jag själv vet så har jag inte gnält på några bortafans.
Visst så har det varit bråk tidigare, mer eller mindre, men e det inte dags att det tar slut nu då?? Är det inte bra att folk börjar reagera?? Ska man sitta o hålla käften medans dagis ungarna gör så att resten av Sverige stämplar oss Rögle supportrar som nasse älskande småglin??
Denna säsongen har varit skitbra så här långt o jag vill inte att den ska förstöras av några personer vars intellekt inte sträcker sig längre än vad näsan når. Jag vet att GB:n här inte är det bästa stället att reagera på, men var ska jag annars få uttrycka mina åsikter???

Nä det e fan bra att folk reagerar o visar att sådant här skit inte tolereras!!!!!
Kommentera

Åhhhh!!!
Denna längtan till nästa onsdag är outhärlig...

Va fan ska man hitta på??

rbk na na na na na na
rbk na na na na na na
Kommentera

RBK vi get oss aldrig !!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

måste bara fråga den här mygel om han tror att folk inte klarar sig utan hans ständiga gnällande om matcher och liknande?
var får du allt ditt gnäll om bortafansen ifrån???att rögle tar avstånd från nazism och våld på oskyldiga säger väl sig själv!!!
vem är du? den perfekta supporten?
kan inte vara lätt att vara en datanird, gnällröv och guds gåva till supportervärlden!!!skärp dig och sluta gnäll så jävla mkt!!
och om du som du säger dig har följt rögle i alla år så vet du väl att det är inget nytt att det blir lite irriterat på bortamatch väl??????
klart att man inte ska heila och slå på oskyldiga!!!!men säg en bortamatch med bussresenärer en fredag som inte innefattat lite gruff dom senaste 10 åren!!!!
Kommentera

Sv: EE glömde rubriken :/
Bänkad av nån anledning.
Tycker att man matchar konstigt i PP. Ingen av formationerna hitills har gått bra i PP, nu har man 3:e femman som är glödheta och gör mycket poäng och dessutom har noll!!!!...insläppta mål på sex matcher, dom får ju aldrig chansen i PP.
Byström är den klart mest konstuktiva back Rögle har, utnyttja det mer i PP.
Kommentera

Ööh?
Vem 17 är Calle Corelius?
BTW - Bra att ni håller ställingarna, boys

(Ska försöka använda vänternäven för att uppdatera de närmsta veckorna, så det kommer att ta sin lilla tid)

MVH till alla från en ingipsad webbis...
Kommentera

EE glömde rubriken :/
E de nån som vet varför "stöppe" inte spelade i slutet igår?
Kommentera

Starckt jobbat
Även om spelet inte stämde perfekt, så ser det väl helt okej ut inför nästa onsdag

Kul att stoffe fick scora...

Nästa onsdag ska det bli en jävla trängsel på ståplats...
Kommentera

STOFFE
Underbart Stoffe, helt sjukt underbart var ditt första mål.

Får vi se likadant spel nästa onsdag så visar vi dalmasarna hur hockey skaspelas...

Stoffe Starck, Stoffe Starck, Stoffe Starck...

//Kenth
Kommentera

Sv: GOT RÖGLE!
Va kul att våran stoffe satte två mål igår.....jippi!!!
Kommentera

Sv: Tekningarna
Tekningarna är ju ett jäkla sorgebarn annars. RBK måste ligga överlägset sist när det gäller tekningsstatistiken i SA....Vilket är illa med tanke på att det är en så viktig detalj i spelet.
Kommentera

Medan webbis samlar ihop sina kroppsdelar som ett litet pussel så har reffet lagts ut. :-)
Kommentera

Tekningarna
Varken Herman eller Lindgren fick chansen att förbättra sin tekningsstatistik i kväll. För visst blev det komiskt till slut, när linjemännen gång på gång på gång plockade bort dom ;-)
Hermans segergest när Tingsrydspelaren till slut blev bortplockad en gång, satt som en smäck. Det är show, precis som Koivulas målvaktsspel.
Hemmasnitt på 2700 än så länge, och då har inte hela Sveriges favvis-gullelag varit här än. Ser bra ut!
Kommentera

Referat
Då webmaster för RFN har råkat ut för en Calle Corelius olycka är dagens referat försenat. Vi hoppas på översende för detta....
Kommentera

Så var man hemma på sitt lyxaiga studentrum i Lund igen.....fy fan vilken härlig och VIKTIG vinst ikväll....lite jobbigare/tråkigare var det dock att ta sig från ladan till stationen på 16 minuter för att hinna med tåget med väska som extra handikapp...mjölksyra upp över öronen och hjärtklappning när jag kom fram, men jag grejade det, med cirka 30 sek...

på onsdag blir det förhoppningsvis en favorit i repris....både när det gäller matchresultat och lyckad tåg-rusch...
Kommentera

Motivet på Jesses nya mask verkar vara något grönflammigt mönster. Hur snyggt som helst med silvergaller!

Masken var egentligen klar redan i mitten på hösten, fast då tyckte man att den hade för ljus grön färg så det var bara att skicka den på omlackering. Han kunde ju inte se ut som Koivula...
Kommentera

Snyggt att Ivarsson har blivit helgrön nu :)
Kanske det var lite rampfeber över detta som gjorde att han såg lite darrig ut stundtals, men som Abris skulle ha sagt:
"Kom igen grabbar, dom har ochså en dålig målvakt!"

Jesse Ivarsson, Sveriges nr 1!!!! (Nu i hel-grön utformning)
Kommentera

Sjöberg, Strandberg, Wallin, Jesse, Stoffe....ikväll....i den ordningen.
Vad är det för motiv på Jesses nya hjälm?
Kommentera

« · 56233 · »