1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Karmhag till Brynäs?

« · 271358 Till forumet

Karmhag till Brynäs?
Läste på hockeymagasinet att Karmhag rycktas vara påväg till Brynäs, jag hoppas verkligen inte att Brynäs går in och plockar han också ifrån oss
Kommentera

Sv: Karmhag till Brynäs?
mn båstad: Det har de väl tagit efter hans uttalande i HD?
Kommentera

Mygel: Om mitt minne är friskt så brukar Karma vänta ett tag innan han skriver på eller i detta fall nu ger klartecken att han inte bryter kontaktet. Möjligt han fortfarande går och väntar på anbud från högre makter..
Kommentera

Mygel: Men där stod det ju fler än en klubb LHC, Leksand, Luleå och Brynäs, varför står det bara Brynäs?
Kommentera

mn båstad: Ingen aning. De diskuterade Karmhag inne på Brynäs forum för ett tag sedan. Vet inte vad det egentligen handlade om.
Kommentera

Hade Leksand ryckt i Karmhag lr? :/
Kommentera

t0rre:
Leksand lär ju inte vara så troligt .....
I kväll har man ju skrivit kontrakt med Fredrik Svensson o enligt dagens DalaDemokraten så fattas det bara en back. Den platsen är bokad för gamle Rögle spelaren Greg Brown.
Kommentera

Joinzzon:Kan och kan..Man har ju skrivit kontrakt med Fredrik Svensson.Angående David Halvardsson är han då enligt hockeymagasinet aktuell för nykomlingen Växjö.
Kommentera

Nike89:
Kan, kan han. Men jag skrev att det inte var så troligt .....
Ang. att Halle ska till Lakers så står det i tråden Halvardsson lite längre ner på denna sida .....
Kommentera

Joinzzon: Jag fick för mig att Greg BRown skulle lägga av?? Står så på Hockeymagasinet iallafall..

Inga nya spelare idag. Dock en till som vi kan avskriva; Magnus Gästrin skrev på för MoDo igår.
Kommentera

Mygel: Greg kommer att spela för LIF en säsong till - om man kan få över honom till denna sida Atlanten... Hans fru törs inte åka till Europa tydligen. Al Qaida har ett synnerligen starkt fäste vid Siljan tycks hon tro... ;-)
Kommentera

gripen66: med tanke på ditt nickname, så börjar man ju undra ;-)
Kommentera

Patrik: Hur menar du nu? ;-)
Kommentera

gripen66: tja, är man "gripen" så kan man kanske vara terrorist? fast jag får erkänna att det var lite långsökt. Töm å glöm...
Kommentera

Mygel:
Det är precis så som "gripen66" säger.
Det kan bli en säsong till o då blir det i Leksand, allt beror på frugan ....
Kommentera

« · 271358