1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27090 inlägg · 5185 ämnen

Laget

« · 402760 Till forumet

Sv: Laget
På tal om laget har vi nu en ny landslagspelare i laget. Alexander Täng är utagen till Juniorlandslaget som ska spela fyra träningsmatcher i USA på försäsongen.
Kommentera

Joinzzon: Äh, tagga ner några hekto! Ta inte allt så jäkla gravallvarligt. Var finns glimten i ögat?

Jag startade snacket med tydlig ironi apropå konspirationsteorier. Jan Linde anklagade mig som bekant för att bara säga det jag måste eftersom jag arbetar för RBK.

Från det ena till det andra: Spelar Otto i Listorp? Det såg ut som om han gjorde mål senast för dem i femman...
Kommentera

OE: glimten i ögat och förståelse för ironi har aldrig funnits i denna gästbok, här läser vi rätt av vad som står och tolkar det precis som det står....
Kommentera

OE: Ja, Otto spelar i Listorp detta året! Han har övergett Råå!
Kommentera

Joinzzon: Vi lägger ner detta nu, vi har olika åsikter när det gäller Färjestad alt Rögles läggmatcher, leder ändå ingen vart, man kan ju säga att det är historía nu.

JAN
Kommentera

Ebbe: Riktigt skojsigt att vår nya backtalang ska lira igen. Tydligen så är han en av de mer rutinerade lirarna i Småkronorna med sin 50 landskamper. När är det dags för Bergström att gå in i Småkronorna?

Blev Otto köpt av Listorp eller? "Inget hjärta bara pengar...."
Kommentera

Mygel: Bergström har chansen att slå sig in bland småkrorna i höst.
Kommentera

Mygel: Klart jag ble köpt, sålt mig som en h--a..
Allt för pengar...
Kommentera

Mindreader:
Nu är du dum, eller så hade du bara otur när du tänkte.
Vad drar du för likhetstecken mellan Pekka Virta och Fredrik Näsvall, eller på vilket sätt menar du att jag gör det?
Kommentera

Thomas17Srsen:
Du har en väldans otur när du tänker Jan. Precis varenda gång.
Kommentera

Hofnar: jag har bara sett Pekka lira i några få matcher, vi har bara sett Näsvall i några få, han är ingen guds gåva till Rögle fansen, han är absolut en duktig Wingman, men det är en center vi behöver..ytterforwards har vi till förbanelse ju. eller?
Kommentera

Mindreader:
När sa jag att Näsvall är Guds gåva till Röglefansen?
Du är så helvetes nyanserad Mindreader, att jag nästan blir mörkrädd!
Kommentera

Hofnar: Svart eller vitt, gråzoner finns inte. Det ända du tjatar om är ju Näsvall, e det inte Näsvall så är det Näsan... sen var det inte du som sa att han var gudsgåva lr inte...det var jag!!!!!

Vi har olika åsikter i fallet Näsvall, må så vara. Jag ansesr att det inte är den typen av spelare vi behöver, han är absolut en duktig hockeyspelare...men ingen center, som jag anser att vi behöver!!!
Kommentera

Mindreader:
Det är i ytterst få inlägg som jag nämnt Fredrik Näsvall. Visa det inlägg där jag kallar honom Näsan? Jag tror du blandar ihop mig med en massa andra skribenter. Du har otur när du tänker.

Men lika gärna som jag skulle vilja se honom i Rögletröjan, blir jag förbannad på skribenter "som hört någons kompis säga att han läst någonstans" om alla dessa påhittade rykten kring Näsvalls person.
Kommentera

Näsvall var bra när han var här, absolut. Iallafall i hemmamatchen då allt var kört och han kunde spela utan press och krav. Tycker på ngt sätt att Näsvall diskussionen bör läggas ner.
Sååå j-ä bra är han väl inte ? Döma efter det lilla vi såg är i mina ögon lite överdrivet. Men jag kan ha fel.
Kommentera

Hofnar: Vi övar tekning hela sommaren och tar senare en plats i boxplayteamet. Våldsam show !
Kommentera

Hofnar: Eller du som "snabbskrinnare" och jag som "hårdtacklare"...
Kommentera

aiastellan:
Visst kom Näsvall hit och glänste när allt redan var kört. Hur svårt kan det vara då?
Tja, det säger egentligen mer om Rögle än om Näsvall. Men stopp å belägg, nu blev jag en sån där "patetisk" jävel som springer omkring och gnäller om Näsvall igen. Herregud! Att jag bara orkar?
Kommentera

aiastellan:
Boxplay är skittråkigt! Bara försvar. Jag tränar hellre på att köra över målvakter i PP, sätta klubban i skrevet vid sargen samt att gnugga motståndare på näsan med öppen handske.
Teka du, så gör jag det andra...
Kommentera

Hofnar: Låter som man vill undvika dig i en mörk gränd en lördagskväll;=)
Med tanke på vad för slags träning du föredrar..

AIAStellan: 1566meter inte dåligt va!!!!!

hade bra Rögleiter
Kommentera

Beckis:
Jag är fullständigt livsfarlig. Vänner till mig brukar sätta upp en bild på mig vid öppna spisen, för att skrämma bort barnen från elden.
Exemplen jag radade upp är inte min egentliga träning, det är bara sånt jag gör när jag softar lite. Du är välkommen att titta på när jag tränar, se till att bära ordentliga skydd bara.
Kommentera

Hofnar: Har fakriskt problem med att få ungarna att fatta att de inte skall vara så nära eldstaden...Skicka bilden ASAP =)

Trevlig midsommar..
Kommentera

« · 402760