1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

LÄKTARMATCHEN

« · 326697 Till forumet

LÄKTARMATCHEN
Må hända att Växjö är ca 800. MEN 120 utgör klacken och de är totalt osamstämmiga. De andra 600 ca skriker bara när Växjö gör mål OCH det tror jag faktiskt inte dom gör. VI har kunnandet och inte minst de underbart alltid trogna 1750. Fredagsmatch tillika VI lär höras och VI har sånger som kommer klockrent att eka i hallen så fort Lakejerna höjer sina röster.INGEN SKA KOMMA HIT OCH TRO...
(Detta är bara jag AIASTELLAN som skriver)
God bless all of us
Kommentera

Sv: LÄKTARMATCHEN
Men av egen erfaremhet så brukar ALLA på bortamatch en fredag skrika mer än vanligt, vilket säkert gäller lakejerna också.....vet ju hur det var i Växjö, många som var i rögleklacken står aldrig och sjunger på hemmamatcherna............men du har i alla fall rätt i en sak, INGEN SKA KOMMA HIT OCH TRO.....
Kommentera

Stellan jag får nog ändra lösen
Kommentera

sillen: om nu vi Lakejer är totalt osamstämmiga o sopiga rent allmänt, hur kan det då komma sej att ni mobiliserar för fullt? ;) ;)
Kommentera

Ebola: kanske för att vi inte vill riskera att förlora en läktarmatch mot något så patetiskt som smålänningar :P

Då blir det Nick´s innan med andra ord=)
Kommentera

Ebola: Fredagsmatcher brukar innehålla "föröl" krogbesök, så ni behöver inte känna er unika. Inte på något sätt.
Kommentera

Dorza: Nicks på Fredag,hittar ni dit Junior å Fransson ni kommer ju ifrån landskrona så man vet ju aldrig
Kommentera

sillen: när tror du folk kommer börja samlas där då?
....känns att det e nåt stort på G på fredag.....
Kommentera

sillen: Absolut så kommer jag Fransson.
Kommentera

Dorza: titta in så snabbt du kan.vi är där runt 16.30
Kommentera

Dorza:

Är det därför ni plockar upp alla gamla HV-lirare och har dom i erat lag? För att smålänningar är patetiska? :P
Kommentera

Dysso: Klart att man måste missionera i skogarna ibland och frälsa en och annan förvirrad skogsman :-) och omvända dom till den rätta läran den om att man ska spela i grönt och vitt.
Kommentera

« · 326697