1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27120 inlägg · 5185 ämnen

Långsamt!!

« · 12020 Till forumet

Långsamt!!
Hejsan Röglefans!! Premiären mot Hammers var bland det sämre jag sett!!! Har tidigare påpekat att det saknas FLERA små snabba tekniska KREATIVA spelare!! Att tappa Micke Johansson ointe ersätta honom med en kreatib snabb forward är för dåligt! Jag har tjatat om Johan molin från Brynäs Tycker även att man skulle kontaktat Mathias Nilima som nu hamnade i Skellefteå!!! Nu har man alldeles för Långsamma forwards Så när det inte funkar så är det ingen individuell snabb spelare som kan hänga ett mål själv!! O att man sedan släppte Möller rakt igenom håven tycker jag bara är för dåligt!!!! Visst det kan säkert funka om LAGET funkar men funkar inte LAGET har vi ingen speedkule/dribbler som kan göra mål själv TYP Högardh! Dom enda som får godkänt efter premiären är D.Larsson samt Iwarsson! Vi vann ialla fall på Läktaren Hammers "klack" va ju patetisk liksom "stålfarfar" som va ute i paus o nosa sig mot Röglefans! MEN KOM IHÅG : I MED O MOTGÅNG!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Långsamt!!
Det var ju ett förbannat tjat om att "vi vann åtminstone på läktaren" Det enda Rbk-fansen gjorde var att göra bort sig.Laget torskade på isen och ni tappade humöret (som vanligt) och gav er på döda ting.När sedan speakern försökte få stopp på kastandet av diverse saker på isen så gav ni er på honom.Vad visar detta ?
Så länge ni inte kan uppförar er så är ni ingen klack att ha !
Tacka vet jag på 80-talet när det var finess och lite klass på killarna och ramsorna, nu är ni ett pack hemlösa ungar utan uppfostran. Väx upp !
Kommentera

Man ska inte kasta sten när man sitter i en glaskupa!
Kommentera

Det var ett jävla gnäll på dig, jag fattar inte varför du ska hoppa på samtliga, eftersom det är en liten klick på 10 tal personer som inte har riktigt klart för sig vad som gäller!!!

Sen gjorde vi inte bort oss så jävla mycket som du vill göra gällande, det var lite söndriga stolar och lite skit på isen, so what, sånt händer, och det är mer vanligt att det händer än att det uteblir, oavsett vilka som spelar!!!

Så ta du och lomma iväg till din sittplats, sen om du skulle komma igång riktigt på en hemma match, så längst ner på dina armar sitter händerna, då kan du använda dom att klappa med, du slår dom mot varandra så att det uppstår ett klappande ljud!!! har vi sen en riktig tur så kanske någon annan på sittplats vågar följa efter ju!!!!!

sluta nu och gnäll på alla andra och se om ditt eget hus först!!!!

Trogen/ hela 31 år gammal, men står och skriker ändå!!!

PS: varken hemlös eller ouppfostrad!!!!!

ups, du var ju där och du är ett rbk fans, då ingår ju du i samma kategori som du gnäller på hela tiden!
Kommentera

Vi har fattat att det var 10 pers som var olydiga och varför ni inte klarar av att stänga av sådana rötägg från erat sällskap förstår jag inte. Men det som är mest skrämmande är att resten av er verkar ha samma inställning som herr Trogen "det var lite söndriga stolar och lite skit på isen, so what, sånt händer". Skandal !! Så länge som ni andra på detta sätt godkänner 10 personers uppförande så kommer i alla fall jag att beteckna hela gänget som rötägg.
Kommentera

Sanningen är att det finns rötägg överallt, på jobb, i affären etc, även i hockeyhallarna, Ni var inte bättre i Jonstorp än vad några av oss var hos Er, visst är det beklagligt att sånt händer, men det händer!
Och din inställning vill jag inte diskutera, man kan inte döma alla, merparten är skötsamma fans, (jag+1000 andra), detta är sanningen, Och jag kan garantera dig att Halmstadsfansen kommer att göra bort sig ganska så snart!!!!!

en sak till: so what var ett olyckligt ordval!!!

förresten, hur är din syn på världens muslimer för tillfället??? är alla rötägg???
Kommentera

Man e ju glad över att man inte e röglesupporter! Då hade jag skämts öronen av mig- att man får räkna med vandalisering och inkastning av föremål på isen, när Rögle kommer på besök låter ju inte klokt. Tacka vet jag Hammers o Sledgehammers!!!
Kommentera

Ni som har så mycket synpunkter på att alla röglefans borde skämmas, har ni några konkreta förslag på hur vi ska gå tillväga?
Eller är vi allesammans - både de som begick synden att hålla på Rögle i Halmstad i söndags och vi andra som inte var där - för evigt stämplade som rötägg?
Jag har funderat på några möjliga åtgärder:
Alt 1 Vi går i kloster allesammans. Det finns t.o.m. ett kloster nära Lund som heter Rögle, så det kunde väl bli bra
Alt 2 Ta med oss batonger och handfängsel när vi ska på nästa match, så att vi kan klubba ner dem som river sönder en stol eller spottar ut snus på isen, och överlämna dem till polisen.
Alt 3 Klubben själv inser att problemet skadar föreningen och dess riktiga fans (även om Stigson & Co inte tror att dessa finns), och därför samarbetar med ordningsmakten för att porta dem.
Det är väl för sjutton inte halvkriminellt att vara röglefan, eller? "Trogen" har en poäng när han nämner riskerna med generaliseringar!

Slutligen så undrar jag varför folk inte får lov att ge perspektiv på händelserna och en något så när nyanserad bild? Enligt uppgift så skötte sig bussgänget betydligt bättre än vad som varit fallet tidigare, medan säkert 80% kom dit i egna bilar, och det bland dessa är svårt att någon som helst koll, eftersom den inte finns någon aktiv, organiserad supporterklubb i den meningen.
Men de som säger att det var bättre förr är ute och cyklar. Det var mycket värre förr, men publiciteten var inte lika stor då!
Därmed inte sagt att söndagens skadegörelse är acceptabel!Tvärtom så spär det på den redan negativa bilden, och då kvittar det ju att man tydligen vann "läktarmatchen" på w.o.
Kommentera

« · 12020