1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Lars - Fredrik Nyström i mörrum igen!!!

« · 354625 Till forumet

Lars - Fredrik Nyström i mörrum igen!!!
Ska bli intressant när han kommer till ängelholm med sitt laxalag.

Han lär vara revansh sugen på RBK men det ska bli skönt när Rögle krossar honom o hans lag.
Kommentera

Sv: Lars - Fredrik Nyström i mörrum igen!!!
Sumo: Om det är någon som kan få fason på Gojset igen så är det Lars-Fredrik. Hans spelsystem passar dem utmärkt då de inte har material till att spela offensivt.

Jag hoppas han klarar det, för vem vill se Mörrum åka ur och ett ökenlag a la Örebro/Arboga klara sig?
Kommentera

Undra vilken fiasko tränare som vinner matchen i matchen.

Mitt tips är att L-F-N sätter punkt för Rögle´s pinsamma fiasko säsong.

För övrigt. Se till att ta ledigt till borta matchen i Växjö. En av få matcher jag tänker gå på iaf.
Kommentera

Lite kuriosa bara angående Lars-Fredrik Nyström. Jag träffade hans dotter på ön Ko Tao i Thailand, samtidigt som han tränade Rögle. Hon var söt och trevlig och runt 22. Så nu vet ni det ;)
Kommentera

chipsalgen: Vi borde kanske starta en ny rubrik på AIA-sidan: "Jag mötte Lassie", om hur man träffat folk i konstiga sammanhang med långsökta kopplingar till Röglefolk, hehe
Som att Fransson haft Hermans morsa som dagisfröken var det väl?
Kommentera

Patrik: Helt klart en skön idé det kunde bli en spännande läsning
Kommentera

Absolut! Kan nog bidra med en del! Mötte Roger Elevenes i löpslingan i höstas, platsar den?
Kommentera

chipsalgen: Jag överlåter det helt till Patrik att avgöra om han vill dels lägga upp en sådan sida och vad som i så fall ska stå där.
Men om det hade varit jag som mött Elvis där så hade det varit ett scoop av större mått *asg*
Kommentera

Eller denna... har varit tillsammans med en av jens ivarssons gamla tjejer :)
Kommentera

Rögle Martin: Ni som har liknande scoop och vill ha upp dom på AIAsosdan får maila dom till Patrik.
Blir liksom inte lönt att göra en sida om det finns att läsa på sportsnack innan.
Ps Patrik gillar att få uppslag Ds
Kommentera

Belix: Vem kom på den här lysande idén med detta. verkar både roligt och *spännande*
Kommentera

Yngligen: Du får väl göra som dom flesta läs alla nya inlägg så ser du säkert vem som kom med idén sen återstår det att se om det blir något av den. Förutsättningen är ju att Patrik får uppslag i sin maillåda
Kommentera

Junior: Du kan ju räkna med att man är med på den matchen! Den får man ju inte missa. Har varit på Rögles alla matcher i Lakerdome hitentills så nästa kommer man inte missa! Speciellt inte då det är en härlig fredagsmatch!
Kommentera

FredrikPP: Verkar vara många som lockas av diskostämningen i Lakerdome. Något vi kanske något som Rögle borde ta över...
Kommentera

Mygel: Ätit något surt nu på morgonen??
Om vi säger såhär: inför dom val vi har på bortamatcher dom närmaste två månaderna så kan jag inte se någon som är mer intressant än matchen mot Växö fredagen den 30/1. Men du kanske hellre vill resa till Nybro onsdagen den 18/2. En mysig resa genom dom smålänska snöbeklädda skogarna. Så lår oss fylla ett par bussar och ha trevligt en fredag i Växjö istället min inställning men vi ses i Nybro Mygel *s*
Kommentera

Belix: Jag åt majsbröd och lite skinka. mkt gott, inte alls surt.

Tja, eftersom jag inte är så super intresserad av diskomusik och flashiga TV-skärmar när jag går på hockey så blir jag inte speciellt upphetsad av någon match mot Växjö. Jag följer gärna med mot Nybro., Det är ju ett lag som iallafall försöker spela ett eget spel som baseras på en stark offensiv. Växjö är enligt min åsikt mer ett dumpa o åka gäng.

Självklart ska jag försöka åka med på så många matcher som möjligt. Om det sen är Växjö eller Mörrum skiter jag rätt mkt i. Ljungby är alltid roligt att åka upp till dock, så det rankar jag väl som bortamatch nr uno.
Kommentera

« · 354625