1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27120 inlägg · 5185 ämnen

Matchen

« · 14715 Till forumet

Matchen
Jäklar va RBK spelade bra, då menar jag riktigt bra.
Det var länge sen man såg ett sånt bra offensivt- kombinerat med bra försvars spel.

Nyförvärvet från Timrå blir en riktig tillgång, det syntes.

Publiksiffran sas vara 2900, någonting, men det såg ganska tomt ut för att vara nästan 3000.....någon som sasmtycker??
Kommentera

Sv: Matchen
Där kan inte varit 2900 ivkäll, strax över 2000 skulle jag tippa. Sjöberg såg vass ut, som han lurade upp taif-backen när han kom helt fri, synd att han inte satt ditt den. Det skall bli intressant att se vad Björn E kan åstadkomma. Hur allvarligt skadad är Pelle? hur länge räknas han bli borta?
Kommentera

hmm... varför skulle dom ljuga om publiksiffran?
Jag tyckte också att det såg ut att vara runt 2000 per. När dom sa hur mycket publik där var så kunde det nog stämma! Hoppas det kommer lika mycket nästa gång mä om inte fler. =)

Bra jobbat i kväll gubbar!

Sjöberg var helt ok, lite tränig med gängen så!
Kommentera

Den fina publiksiffran kan säkert locka ännu fler till söndagsmatchen! Framgång föder framgång! I morron när de som missade dagens härliga match läser i NST att där var 2979 kommer de tänka "Oj, nästa gång måste jag vara där och uppleva stämningen". Jag sticker ut hakan och tippar 3600 på söndag!

Undrar förresten hur många som hade rätt publiksiffra i RFNs roliga tipparliga? Undrar vem som låg närmst, själv hade jag tippat 1940...

Jonas: Manninen var väl ingen direkt flopp, var väl ganska ok vad jag kan minnas...
Kommentera

« · 14715