1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Mora - Rögle

« · 13629 Till forumet

Mora - Rögle
Nu går bilen i fädräns spår upp till Mora. Solen skiner o snön ligger vit på backen ..... förlåt frosten ;-)

För Mora ska vi slå .....
Kommentera

Sv: Mora - Rögle
Det krävs nog mer än nya spelare .........
Man kan ju börja med att försöka skaffa sig ett försvarspel :-(
Man har 5 man hemma i mittzon ända så kommer Mora spelarna 1 mot 0 eller 2 mot 1 gång på gång.
Hade inte Granen spelat så bra som han gjorde så hade vi förlorat den här matchen med 10-0.
Vi hade inte en ända riktig het målchans i spel 5-5 på hela matchen. De få gångerna vi kom in i anfallszonen så styrde Mora spelarna enkelt ut oss i sarghörnen.

Jag e så jävla besviken på inställningen hos vissa av våra "stjärnor" i laget.
Roger Hansson när ska du vissa varför du är lagkapten ??

Som vanligt var det bara 2:a femman som visade lite glöd i den här sk. matchen :-(
Kommentera

6-0.......det är sånt som händer ibland i början av serien, jag menar inte att det glädjer mig precis, men att det kan ta lite tid innan allt fungerar.
Samma sak hände ju för två år sen, RBK hade vunnit de tre fösta matcherna, och sedan åkte man upp till Tigerland för att vinna sin fjärde, men fick istället spö med 6-2 av Tingsryd...shit happens!!
Mer oroande är Pelles skada.
Kommentera

Inte ens 3 poäng för bästa publiksiffra :-(
Sven >
Hade vi givit fan i o åkt dit så hade vi sparat en massa pengar. massa tid, massa svordommar, massa hårstrån + att man hade fått 5 poäng för EXAKT rätt publiksiffra *suck o stön*

Gonatt
Kommentera

« · 13629