1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27120 inlägg · 5185 ämnen

Möte 18/11

22761 · » Till forumet

Möte 18/11
Nu har jag kontaktat Rögle o fixat så att vi kan träffas i isladan innan matchen mot Tingsryd för att diskutera detta om en organiserad klack eller inte.
Kl 14.00 18/11 i Ängelholms Ishall.

Jag har själv inte som plan att vara den som organiserar allting om det blir en organiserad klack. Jag har tagit detta initiativet för att jag vet att intresset är stort ocj jag försöker på detta sätt göra NÅGOT.
Detta möte är absolut ingen kritik eller dyl mot existerande AIA utan ett möte där vi ska diskutera hur vi kan göra läktarkulturen ännu bättre hos Rögle-fans, vare sig vi bestämmer oss eller inte att skapa en organiserad förening.
Mötet är till för folk som har en åsikt eller ideér i detta ämne, övriga gör sig ej besvär.
Specifika frågor kan ni fortfarande maila till [email protected], men som sagt jag kan inte svara på mycket mer än att mötet kommer att äga rum då + att man betalar inträde som vanligt för matchen.
Hoppas på lika stor uppslutning som intresset här i GB:erna har visat. Försök nu komma på lite ideér o förslag till hur vi kan göra saker o ting bättre, för det finns absolut ingenting som inte alltid kan bli bättre.
Tack för mig o väl mött
Kommentera

22761 · »