1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Nnneeejjjjj...

« · 58113 Till forumet

Nnneeejjjjj...
Tycker vi tar och ändrar rubrik nu. Den andra passade inte särskilt bra på slutet...
FAN! Så nu har jag sagt det för sista gången. Det är historia nu och nästa match är på tisdag redan. Mot Bofors! Bara att spotta lite lätt i nävarna och knyta dom i fickorna (så det blir 10 mot 1).
Serien är inte färdigspelad än och det vore väl själva "hin onde" om vi skulle ge upp redan.

"I med- och motgång...", precis som vanligt.
Kommentera

Sv: Nnneeejjjjj...
Som ni så riktigt påpekar, så vann Rögle tekningen (Engström), och Karma tappade pucken vid offensiv blå.
Jag blev så besviken att jag skrev fel, men det är justerat nu...
Kommentera

Du är härmed förlåten Patrik ;-)
Som ett bevis på min sympati kan jag säga att jag också blev rätt purken i sinnet när 2-1 kom upp, utan att på något sätt överdriva.
Kommentera

Här har alla sågat Karma och så ser jag nu på TV4-sporten att det är Herman Hultrgren som DRÄLLER med pucken på blå....
Kommentera

Sågat och sågat... Där är väl ingen som medvetet försöker såga någon spelare! Onlinen skrivs i stridens hetta, och kan innehålla felaktigheter (vi är inga proffs, men det är lika bra att skita i det så att det inte blir fel)
Förmodligen kommer referatskrivaren att komma med riktigare uppgifter.
Kommentera

Patrik
Kommentera

Jesse: Ja, vad är det?
Kommentera

Ah, mitt mess till dig ville inte komma fram.

Skulle bara säga att jag inte kritiserade er utan snarare syftade på mig själv när det gällde eventuell sågning av Karma. Men på TV4 såg man dock tydligt att det var Herman som fumlade på blå och att det var oerhört svagt agerat råder det ingen tvekan om.
Kommentera

Jesse: ok, jag såg det varken i Karlskoga eller på TV4, utan hörde det direkt via mobiltelefon, och från där klacken stod såg det tydligen annorlunda ut, men egentligen kan det kvitta nu.
Tradigt som sjutton är det hur som helst.
Sen är det såklart så att det lättare blir fel i en onlinerapportering, vilket gör att man kan ifrågasätta vitsen med den, när det ändå kommer ett riktigt referat några timmar senare, hmm
Kommentera

Nja, jag gillar att det rapporteras online...så får ju hobby-fans som jag, som inte åker på bortamatcher, även lite hum om hur matchen ser ut spelmässigt...Swehockeys online-grej säger ju verkligen bara de rena faktauppgifterna.
Kommentera

« · 58113