1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Nu gäller det Örebro och Troja.

« · 379412 Till forumet

Nu gäller det Örebro och Troja.
Som jag känner det så måste det bli 6 poäng i dom 2 kommande matcherna mot Örebro och Troja, annars tror jag att säsongen är över redan nu, TYVÄRR.
Och då är det den sämsta säsongen sedan 1996-97.

Hälsningar
Jan.

PS. Visserligen har Växjö och Nybro 2 inbördes matcher kvar, möts kommande omgång, vinner någon matchen under ordinarie tid, och RBK vinner sin, så är det bara 1 poäng som skiljer till 2 dra platsen.
Vi får se.
Kommentera

Sv: Nu gäller det Örebro och Troja.
Tykker at det är kasst att det föjler med 200 stycken personer till Växjö och det knappt är någon på hemma matcherna! skärpning AIA
Kommentera

byabysse: Knappt någon? Det var väl över 2.000 igår, eller?
Kommentera

Patrik: men faktum är att det var relativt glest på stå. Även om jag får säga att de som väl var där sjöng på bra. Men man vill ju ha en hemmaklack oxå

(Säger jag som sittplatslik!!!)
Kommentera

Patrik: Han syftade nog på folk som är på hemmamatcherna som är med i AIA.. men jag tyckte det var ganska många ändå...
Kommentera

HasseT: Man kan också tycka att det är "kasst" att kritisera AIA för att man försöker samla folk till Växjö! Vaddå "skärpning AIA"? Tänk om alla gnällrövar hade hjälpt till i klacken istället för att förvänta sej att en grupp andra människor skall sköta underhållningen.
Det är ALLAS ansvar!
Kommentera

byabysse: Jag skulle väldigt gärna ha reda på vad du menar med att vi ska skärpa oss? Tycker du att vi i styrelsen gör för lite för att det ska falla dig på läppen? Vad menar du vi ska göra istället? Eller du är så blåögd att du tillhör den lilla skara som tror att alla i klacken tillhör AIA?
Kommentera

byabysse: Så vad menar du att vi ska göra? Vi lägger kraft på en resa, vi ordnar halsdukar, vi har haft fester... Trots att det var en tung förlust, så satt jag mer eller mindre omedelbart i telefon efteråt för att ordna med entrén på Bahnhof efter bussresan till Växjö.

Så vad ska vi göra? Tvinga folk att gå på hockey, med hot och våld?
Förklara vad du menar, Andre...
Kommentera

Patrik: håller med håller med.
Belix: Är det många som inte är med i AIA som blivit medlem i AIA nu? kostar ju bara 48 spänn extra om man blir medlem också..
Kommentera

« · 379412