1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27120 inlägg · 5185 ämnen

Ny målvakt

« · 22311 Till forumet

Ny målvakt
Rögles j20 målvakt Magnus Johanssson ska träna i dag med algaet och granqvist med j20! granqvist vill inte stå i alaget han tycker att han inte är redo så Magnus vaktar KANSKE båset på onsdag!
Kommentera

Sv: Ny målvakt
Betyder det kanske att "Granen" står i J20-buren i kväll, eftersom de möter serieledande Frölunda klockan 19.30 i kväll (i ladan)?
Kanske läge att sticka och kolla in Satoh då?
Kommentera

Jasså!
Hade tänkt se bröderna L krossa Timrå på tv i kväll. Kanske dags att tänka om och rulla till ladan då.

Skriver jag samtidigt som jag konstaterar att Di Leva snurrar på cd´n.
Kommentera

Det var det j-vligaste! Spelar bröderna Lagerståhl i Frölunda?
Då ser vi väl snart Filemon Artur & The Dung i Djurgården och Steve med Lloyden i MIF.
(just för tillfället har man inte mycket att göra)
Kommentera

Inte f-n ska väl Frölunda krossa Timrå?? MIF kommer losa idag mot Jögge o Co och om då samtidigt Timrå vinner så parkera MIF återigen i botten där de hör hemma.
(Man måste ju skapa lite spänning under de dagar som Rögle inte spelar :)
Kommentera

Tyvärr Mygel, men jag lade inga personliga känslor i mitt inlägg. Frölunda kmmer tyvärr att krossa Timrå. Även om jag så klart hoppas på annat.
Däremot är jag ganska övertygad om att Jögge ser till att krossa Percys köbekagor.
Kommentera

Vad är det för målvakt som inte VILL stå i a-laget ???
Vad händer om Iwarsson blir skadad ?
Har vi råkat ut för ännu en a-kassa spelare ?
Kommentera

Granis kommer inte att stå ikväll
Kommentera

Vad är det för fel på en målvakt som VILL stå i juniorlaget, för att få matchträning?
Det har funnits spelare som vägrat "låta förnedra sig" genom att spela juniormatcher för att hålla igång/komma tillbaka från skada.
Vad som händer i den eventualiteten att Iwarsson skulle bli skadad, råder det nog inte så många tvivel om. Grankqvist står och Johansson vaktar båsdörren.
Att Magnus Johansson får vara med A-lagskillarna skadar nog inte honom.
Kommentera

Håller med Jonas. Detta visar ju att Granen är seriös i sin satsning på Rögle. Att gå ner o spela i J-20 när man har fast plats i A-laget är inte lätt, så till vida han själv har bestämt att han behöver lite matchträning i J-20. Tycker det är väldigt starkt av Granen.
Kommentera

Granqvist kommer et att stå med J20 idag som det var tänkt. Han ligger hemma med feber. Magnus Johansson kommer istället att vaktaburen.

Källa: Arne Henriksson
Kommentera

Tack, det fick vi som läser gästboken reda på för en timme sedan.

Källa: Patrik
Kommentera

Problemet är tydligen inte att han vill spela med J-20 utan att han är beordrad !
Kommentera

Timrå vart inte krossat av VFHC, den enda ljusglimten var 1 p och att vi lämnade MIF bakom oss. Hur går det för Marcus Sjöberg, spelar han nått eller, det står ingenting i tidningarna här uppe i norrland/lycka till i serien mvh Jampa.
Kommentera

« · 22311