1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Nya AIA

« · 165388 Till forumet

Nya AIA
Glömde att fylla i informationen ovan att stadgarna för föreningen kommer att ligga upplagda på den nya hemsidan. MYCKET VIKTIGT att man läser dessa innan man bestämmer sig att bli medlem.

Föreningen kommer att ordna olika verksamheter bl.a. resor till bortamatcher, spelarträffar, supporterträffar etc etc.

Eventuella frågor kan i första hand besvaras av mig (mygel), Belix eller Fransson.
Kommentera

Sv: Nya AIA
Mygel: Jag pröjsar mina räkningar på internet. Går det även nu eller?
Kommentera

Härligt att folk tog tag i det. Om det behövs hjälp med något så ställer jag gärna upp
Kommentera

Junior: Japp. Det är precis som vanligt. Tror att man kan fylla i övriga uppgifter på internet inbetalningen.

Medlemskort kommer förhoppningsvis börja skickas ut om 2 veckor. ENDAST medlemmar i föreningen kommer att kunna delta i det föreningen anordnar.
Kommentera

Ja verkligen. Hoppas nu att vi slipper dessa falska Röglesupportrar. De "falska" Röglesupportrarna kan inte bli medlemmar va? Det hoppas jag inte iallafall. Visst klacken blir lite dålig när dom inte är med, men fler vill nog bli med i klacken när dom försvinner!
Skulle ni bara ha tillfälliga medlemskort? Belix sa nåt om det.. jaja! Vi älskar Rögle!
Kommentera

HasseT: Nej, som det ser ut nu så blir det inga tillfälliga medlemskort. Det ska vara riktiga medlemskort fram till första årsmötet.

Om ni läser stadgarna som ligger utlagda på hemsidan så ser ni att personer som är varnade av Rögle BK kan inte bli medlemmar i föreningen.
Kommentera

Mygel: Tjenare, det var en fin sida ni har skapat! Är det Belix som har gjort den? Är lite hans design. Jag gillar svart, skulle vara snyggt med lite mörkare rutor och sådant. Att gå från svart till vitt blir väldigt grova linjer. Om jag får tycka till då!
Man blir så glad av att detta är uppordnat, vi får iallafall hoppas det.
mvh Hans.
Kommentera

HasseT: Det är Patrik som gjort sidan, det är även han som gjort Belix hemsida, så det är därför det är lite samma stuk över sidan som belix....

Detta kommer bli underbart..

11 bussar upp till Stockholm och matchen mot AIK???
Kommentera

HasseT: Tack för att du tror mig om så mycket men det är allas vår hemsidoguru Patrik som är Webmaster på nya AIAsidan.
Sidan är precis gjord och mindre justeringar kan komma att göras. Vad vet jag Patrik har vårt fulla förtroende att göra som han anser vara bäst.
Kommentera

Det är väldigt svårt o sätta in några pengar när man får detta svar .........

"Bankgironumret saknas

* Det bankgironummer du angivit saknas

Var vänlig gå tillbaka och kontrollera dina uppgifter igen eller kontakta betalningsmottagaren för mer information."

Numret jag prova var 5492-8254

Jag har provat 3 gånger o fått samma svar varje gång :-(
Kommentera

Joinzzon: Tråkigt enligt uppgift från banken så skulle kontot vara aktivt med en gång. Vi kan inte göra något i kväll eftersom banken är stängd. Bankgironummret är rätt Mygel ska kontakta banken i morgon och besked kommer i GB. Hoppas du kan vänta tills då för att bli medlem.
Kommentera

Belix:

Jag får väl försöka stå ut med det då .......... ;-)
Kommentera

Joinzzon: Så här står det på SEB
"Numret kontrolleras mot Bankgirokatalogen. (Dessa uppdateras en gång i månaden.)"
Kommentera

Det får väl ses som positivt med en organiserad supporterförening, grattis eller nått!

Angående Bankkontot, behövs det inte ett clearingnr, eller är det jag som haft för bråttom?
Kommentera

Rödblå: Clearingnr behövs när det är ett bankkonto inte när det är ett giringnummer. Har jag åtminstone för mig.
Kommentera

Belix: Som jag skrev, jag hade lite för bråttom ;-)

Har också för mig att bankgiro inte behöver clearingnr...

Jaja, lycka till med "nya" AIA!
Kommentera

Det är roligt att AIA har kommit igång igen, då blir det kanske fler folk på dom längre bortaresorna i och med organiserade bussresor. Samtidigt blir det förhoppningsvis inga bråk längre på bortamatcherna.
Kommentera

Hardmen: Jag ska med till Haparanda!
När går bussen??

Korv med bröd Myresjö

Haja Eslöv!
Kommentera

Vilken rolig läsning om nya AIA. Kommer att bli en räkning man betalar med nöje.
Kommentera

TACK TACK TACK TACK!!!!!

Ett stort tack till alla eldsjälar som arbetat med att fixa en supporterförrening! Detta har man väntat på länge! Hoppas nu att gensvaret blir stort, så att alla som älskar Rögle blir medlemmar i Sveriges stoltaste supporterklubb AIA!!!!

Jag kommer bli medlem direkt man får sitt studiebidrag!

tveka inte grabbar o töser, bli medlem i AIA!
Kommentera

Om man inte blir medlem får man inte åka med bussen då? Om man nu blir medlem kostar det ungefär lika mycket att hänga med som innan?
Kommentera

FredrikM: jag tror att det är tänkt att man måste vara medlem i AIA för att få åka med bussarna, vilket jag stödjer till 100%. Detta gör ju arbetet med att få bort de onda krafterna från våra matcher mycket enklare också!

100 spänn måste ni väl kunna unna en supporterklubb som gör allt enklare för er vid bortamatcherna?

// en som snart betalar!
Kommentera

ledansk: Ja, man måste vara medlem för att få åka på AIA´s resor, vi har diskuterat om att ha fatsa priser till alla bortamatcher, men det är än så länga bara spekulationer...

Fransson
Kommentera

Fransson: När tror du att "resor" och sånt kan börja.....under superallsvenskan eller?
Kommentera

Tycker som fjollan Fransson, Medlemmar skall premieras, övriga skall inte åka snålskjuts på de som stöttar RBK.
Kommentera

ledansk: Ja, vi pratade om att ha resa till Halmstad 8/12 men det hade blivit för tight, så vi satsar på att börja med resor under SA....
Kommentera

Fransson: Kommer det inte gå någon buss över huvud till Halmstad?.. Då får man hoppas många tar sig dit på egen hand..
Kommentera

FredrikM: Det är möjligt att det går buss men Nya AIA kommer inte att anordna någon från SA startar....
Kommentera

Då har man betalt medlemsavgift, hoppas många till gör det så att vi kan bli Sveriges bästa klack igen. Håll med om att Rögle befinner sig i en härlig medvind för tillfället, efter vad man läste i NST idag så kan nog Melin tänka sig en fortsättning och dom har börjat planera för nästa säsongs nyförvärv. Gott o se!!!!!
Kommentera

Hardmen: japp, Rögle och dess supportrar lyser av optimism för tillfället..

Gå med i Sveriges blivande största och röststarkaste supporterklubb AIA...
Kommentera

Fransson: Då blir det kanske 2 besök i Stockholm, mot AIK och Hammarby efter nyår i och med bussresorna. Man får hoppas det iallafall.
Kommentera

Nu djävlar ska vi visa att vi vill bli bäst både på isen och på läktarn.......bli medlem i AIA!

Vi går en ljus framtid till mötes bröder och systrar!
Kommentera

Hardmen: Står det något om vilja spelare man söker ?
Kommentera

FredrikM:
Läs artiklen på hd.se
orkar du inte det så stod där att man kan tänka sig att fixa någon ny spelare om det dycker upp någon jätte intressant spelare. Melin är inte intresserad av att bredda truppen.
Kommentera

Hardmen:
08-sektionen välkomnar de som kommer upp med öppna armar. :-)
All hjälp är välkommen till matcherna.
Hade det inte varit kanon om båda Stockholmsmatcherna var samma helg ? fredag och söndag ?
Kommentera

Det finns ingen åldersgräns för att bli medlem i AIA va?
Kommentera

Junior: Jo jag försökte innan.. därför jag fråga.. Men jäkligt svårt och hitta på nätet i den tidningen tycker jag..
Kommentera

Lycka till med "nystarten". Ett efterlängtat initiativ och en ny storera väntar i horisonten.

I med- och motgång, finns bara Rögle.
Kommentera

shorty: För att bli medlem räcker att man är född.
När det gäller andra aktiviteter så kommer vi inom styrelsen att diskutera en eventuell åldersgräns innan vi lägger ut info om aktiviteten.
Kommentera

Ljunggren: Som du skrev i mailet innan så är jag totalt utomstående när det gäller "gamla" AIA:s historia.
Men eftersom frågan ställs här så är chansen stor att någon som vet var bucklan finns svarar.
Kommentera

o men...varför har ni ändrat utseendet på länken till AIA.s nya sida?.=).. aja tyckte den ni hade innan va finare..men det e jag det..
Kommentera

« · 165388