1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Nyförvärv

« · 177914 Till forumet

Nyförvärv
Gustav Palm är klar för Rögla igen efter 2 ½ år i MODO
Kommentera

Sv: Nyförvärv
Gott. Vet inte hur han har varit iår men förra året ÖSTE han in mål?
Kommentera

Rögle bengan: Var har du fått reda på detta??? Om detta är sant så har Rögle gjort en kanon värvning. Palm anses ju fortfarande vara en av Sveriges mest talangfulla spelare. Men jag skulle gärna vilja höra lite mer om varifrån du har fått detta.
Kommentera

Mygel: Palms fakta för i år:
21 matcher spelade i J-20: 9 mål 14 assist, 16 PIM och ett stabilt +4 i plus/minus statistiken.
Kommentera

Mygel:
Är det inte så att Palm har tappat sin landslagsplats i år eller är jag helt ute o cyklar?
Kommentera

Joinzzon: Jo det verkar så. Kollade nyss på MoDos hemsida där han inte var med bland de MoDoiter som skulle spela i landslaget.
Kommentera

Joinzzon: 84orna har inte haft några landskamper denna säsong.
Kommentera

Myglo med flera: kolla länk
Kommentera

MartinSedin:
Nej det är sant att det inte finns ett renodlat J19 landslag. Men det finns 5st 84:or o en 85:a (Robert Nilsson Leksand) som är uttagna till JVM + 2 reserver.
Så då anser jag att Palm har tappat sin landslagsplats, men han har ju som sagt var, ett år kvar som junior.
Kommentera

nicke: Tror nog att killen kan konkurrera om en av de sista platserna i truppen nästa år, eller vad tror ni?
Kommentera

Mygel: Palm får ju ändå räknas som ett kanonförvärv, han går säkert rakt in i a-laget. Vem vet, Melin har kanske pratat med honom.
Kommentera

lej: en liten kommentar ang G Palm kanske, eftersom Du är online just nu...
Kommentera

Vad vill ni sätta emot att Hansson kommer att spela back i SA, om det här med Palm stämmer?
Kommentera

Nu fattar jag inget var står det att rögle ska ha en ny spelare?
Kommentera

half: Om du scrollar ner lite på denna sida och läser hela tråden så kanske det klarnar lite.
Kommentera

Mygel: det har jag gjort var inne på visa tråd. =)

Men jag är någ lite trög för att fattar ändå! *ler*

Men jag tycker att rögle skulle skaffat en stor back istället för en forwart! =) För mål gör vi. desväre släper vi in för mycket mål bakåt! ´
Kommentera

half: Gustav Palm åtevänder till Rögle. Det är den nya spelaren. Han ansågs vara, när han lämnade Rögle för 2.5 år sedan, en Sveriges mes lovande forwards. Vet inte hur bra han är nu för tiden, men han har haft en hyfsad mål skörd i MoDos juniorlag, men tydligen förlorat sin landslagsplats.
Kommentera

half: Det är nog inte tänkt att han ska gå in i A-laget direkt. Han är trots allt bara 18 år.
Kommentera

Mygel: Ok...... nu hänger jag med.. =)

Tack...
Kommentera

« · 177914