1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Nyförvärven

« · 102589 Till forumet

Nyförvärven
Vad tycker ni????
Är själv jäkligt nöjd. Det är lite tidigt kanske, men så nöjd brukar inte jag vara efter så kort tid.
Josefsson är bra på rören, jäkligt bra skott och lägger goa mackor.
Blanck har man inte skådat överdrivet mycket av. Tydligen bra både framåt och bakåt.
Magnus.E ser ut till att vara en ganska stabil back??
Norquist är vår nya teknings KUNG. Lägger goa pass och kommer säkert måla en hel del. Även bra defensivt.
Lindèn diggar jag skarpt. Jobbar som få och är given i alla boxplay. När han gjort första målet kommer det rulla på bra.
Kommentera

Sv: Nyförvärven
nicke: Låter jävligt bra än så länge men frågan är vad som händer om två av dem blir skadade???????????
Kommentera

fjortis:
...då finns det spelare i fjärdefemman som mer än gärna går in och fyller deras grillor...
Kommentera

Om Rögle hade varit i behov av en forward!
Vilken lämplig forward hade det varit som är typ en Roger Hansson????
Kommentera

fjortis:
Det där var en hypotetisk fråga som inte har något svar.
Rögle har en slagkraftig trupp med drösvis av bra forwards. Även backar som gärna vill vara med och leka forward ;-)
Att hitta en forward av Hanssons kaliber på marknaden nu, är nog ungefär lika enkelt som att med en glödhet pinne föra upp en klick smör i aschlet på en igelkott.
Såvida det inte uppstår för många långtidskador, finns det ingen anledning att komplettera truppen. Tror inte ens man sneglar åt det hållet?
Kommentera

Jonas: skit i om dem inte behöver nån eller om det är för sent!
Men vem kunde dem ha tagit då??
Kommentera

fjortis:
Wayne Gretzky lär ju ha börjat träna igen!
Kommentera

Jonas: Ja kanske det kanske!!!! Då ölär det bli halmstads metod!
Samla in pantburkar för att få pengar till honom och att det ska bli
lite över till dem andra!!! Men det känns onödigt att köpa en spelare som bara duger i 3:e kedjan!
Kommentera

Jonas: