1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Örebro vs. Bossefors

« · 345774 Till forumet

Örebro vs. Bossefors
Aj aj aj 0 - 1 till Lo - katterna
Kommentera

Sv: Örebro vs. Bossefors
Mygel: 2-0 :(
Kommentera

Putte-LL: 3-0=(
Kommentera

Gigel: Piss! Blir tufft på onsdag...
Kommentera

Gigel: Då var det klart. Tror fortfarande att vi fixar det. De två ggr som vi har mött Växjö i år så har de absolut inte imponerat på mig. Om laget nu tar sig samman och spelar så som vi vet att de kan så ska vi lätt köra över Växjö. Problemet är vår lägsta nivå......
Örebro är en lång resa och vi vet ju hur långa resor påverkar vårt lag. Men trots detta så är Örebro ett mkt dåligt lag, sämre än Arboga, så vi borde slå dem oxå. Troja hem ser jag som en gjuten 3 poängare. Kan inte se hur de ska kunna rubba oss, även då vi spelar som sämst.

Men det hänger som vi vet på andra lag oxå och jag tror att VIK kommer att vika ner sig i en match, antagligen den mot Mora. Det är ett talangfullt och bra lag, men rutinen är inte så stor att jag tror Västerås plockar full pott på dessa omgångar. Halmstad och Växjö tror jag inte mkt på även om de ska ha en stor eloge för det de har visat. Dessa två lag har helt klart varit två väldigt stora överraskningar i denna serie.
Kommentera

Mygel: jepp jepp.

Hoppas nu att många drar upp till växjö och stöder vårt älskade rögle=)=)

ALLA TILL VÄXJÖ!
Kommentera

Mygel:
Om långa resor inte är Rögles bag iår, och Örebro är en sådan lång resa kanske ni ska ta och bita i det sura äpplet och inte gå till SA.
Där kommer ni sannolikt få möta en del lag från norra halvan av SHA - just på Örebrohåll, eller därutöver. Se'n tillkommer det lag från NHA, och de blir inte direkt närmare...
Kommentera

metal guru: Tyvärr så är långa resor inte våran grej inte bara i år, utan det är något av vår akilles häl och har varit så väldigt länge. Vi plockar väldigt sällan poäng i Norrland. Vi ska vara glada för de få ggr vi har plockat poäng i Mora, Karlskoga och Arboga.

Däremot så passar Sthlm oss väldigt bra, vilket e lite skumt. Kanske känner man sig mer hemma där i civilisationen ;)
Kommentera

Mygel:
I Fjollträsk?
Nä nu får du skärpa dig!

Säg hellre att motivationen att slå 08:or är större...
Kommentera

metal guru: hehe kan vara så. Civilisationen är ju trots allt inte så utbredd däruppe i hållplatsen som ligger på vägen till Murmansk.
Kommentera

Gigel: 1-3 :)
Kommentera

bjärebo: 1-3 slut.

Efter som IKO vann med 4-1 över Nybro är de första laget i Södra serien som blir klara.
Kommentera

« · 345774