1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Plattmatch ?

« · 142815 Till forumet

Plattmatch ?
Ni RBK supportrar brakar ju ihop efter några enstaka bakslag, Hammers har en uppförsbacke som är brant men ändå spelat genomgående bra hockey utan marginaler på sin sida och hur mycket ni än tycker att ni ska slå ett bottenlag så kom ihåg att detta lag kanske inte är sämre än något annat i denna serie det är bara oturen somn grinat grabbarna i ansiktet i de flesta matcher och någon gång ska det vända ,den tendensen har vi märkt kommer smygande nu. Stora skillnaden mellan Rögle och Hammers är som jag ser det att Rögle har en mycket högre lägstanivå och det visar laget nu när man kanske inte är helt på topp medans Hammers har varit under isen ett bra tag i sin lägstanivå, Rögle är och förblir ett topplag och med all rätt kommer det att bli SA så sluta gnäll och kom ihåg att det finn lag som har betydligt större motgångar att slåss med.Jag är en inbiten och kulturlös Hammersfan men kan ändå vara ödmjuk och säga att Rögle är ett rent ut sagt förbannat bra lag, kanske SAs bästa, vi får se.
Kommentera

Sv: Plattmatch ?
Rookie: Det var väl positivt sagt och tack för att ni lämnade trummorna hemma!
Kommentera

Rookie: Jag förstår vad du menar. Men samtidgt så måste jag säga att vi fullständigt skiter i hur det går för er andra i Södra allsvenskan bara det går bra för Rögle. m ni trillar ner så skiter jag i det. Så att snacka om att andra lag har det tungt osv är totalt irrelevant om inte Rögle spelar bra.
Som du sa så är Rögle ett topplag och faktum är att vi ÄR bättre än Halmstad. Då ska vi oxå förvänta oss att Rögle slår Halmstad. Nu blev det ett bakslag och vad det beror på finns det säkert en massa anledningar till, men hur som helst så förlorade vi mot jumbon och sånt irriterar.
Förhoppningsvis blir det bättre när detta virus som har drabbat truppen försvinner. Men samtidigt så måste vi oxå konstatera att truppen inte är så bred som vi trodde. Precis som någon skrev så kanske det är dags att snart plocka hit den där spelaren som vi väntade på i somras (Arlbrandt??).
Hur som helst såkrävs det tändning nu mot Oskarshamn som är seriens formstarkaste lag. Vi ska bara slå dem.
"RÖGLE VI GER OSS ALDRIG!!!!!!!"
Kommentera

Mygel: Fan va du e sur, tål du inte komplimanger från motståndare
det är ju inte för ofta vi får höra det från det hållet. Ödmjukhet är en dygd Mygel!
Kommentera

QP: Jo det är väl bra att få komplimanger. Men att jag skulle tycka synd om Hämmess eller nåt annat av lagen i S Allsvenskan köper jag inte. Jag bryr mig om Rögle, inte om de andra.
Kommentera

Mygel: Tyvärr måste jag säga att du inte förstått ett dugg av mitt inlägg, tycka synd om andra lag har jag aldrig skrivit om och begär inte att du ska heller men av dina inlägg måste jag ändå säga att jag tycker synd om dej, du begriper dig verkligen inte på sportens ideologi eller också bara gör du dig dum.
Kommentera

« · 142815