1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Rögle-Växjö...En publik match

« · 329640 Till forumet

Sv: Rögle-Växjö...En publik match
Junior:
Lille vän, jag gillar inte den otrevliga tonen i ditt inlägg. Ta två Novalucol mot de sura uppstötningarna, så ska du se att du snart mår bättre.
Kommentera

Junior: Ja d vi Helsingborgare som e Störst, Bäst och Vackrast...=)
Kommentera

Tack till alla helsingborgare som gör att det blir något tryck överhuvudtaget..
Kommentera

oj då, det var visst fel match :)
Kommentera

Hofnar: Du kan hålla truten eller ställ dig och skrik. Du uppskattar kanske ole ole ole.. Lär dig något eller hållt

truten..!!
Kommentera

Följ länken för att lyssna på presskonferensen (från lakers sida).
Kommentera

Fan vad skönt att vi vann! men vi kunde ju gjort både 3-1 och 4-1 innan de kvittarade.

Om läktarmatchen så tycker jag att växjö vann ganska klart. Jag stod i Rögle-klcken de två första perioderna, men jag stod vid nedre ståplats i tredje perioden. När jag stod i rögle-klcken så hörde jag inte växjö-klcken så mycket, men i i sista perioden så hörde jag nästan bara växjö-klcken, men jag tycker ändå att vi stod upp bra mot dem.

Nu vinner vi på söndag också!!
Kommentera

Johan80: Hallo folk klacken var fantastisk , växjö klacken hade 2 sånger bara. Om någon vill ha en av dom 15 film snuttarna eller en av dom 30 bilderna adda mej på MSN eller kom in på DC++ :) HA DE

PS: HAN SOM STOG BREVID FRANSSON DÄR UPPE I KLACKEN VAD HETER HAN PÅ FORUMET `?

VI E ÄNGELHOLM VI E HELSINGBORG VI ANGEL ISLAND ARMY
Kommentera

RBK-fantast: Hade dom inte haft sina f*rb*nnade trummor och de andra jävla stativet dom hade så hade vi lätt tat dom på läktarn!
Kommentera

Oj oj oj....det va bra me tryck i ladan ida...tyvärr måste man väl erkänna att lakers klack hördes mer än AIA.....MEN SNÄLLA!!!skaffa en riktig hejarklacksledare....det sjöngs juh två sånger samtidigt!!(ibland även tre)....tyvärr så finns det juh folk som bara vill slåss och slå sönder.....ännu en gång tyvärr.....MEN det ska också nämnas att aia och södra sittplats stod upp jävligt bra mot 700 Lakersfans.Härligt med 2 friska pinnar!!
Det var härligt tryck på läktarn vid straffarna....och för en gångs skull satte rbk några stycken=)

Gigel: Klapp, klapp

GRÖNT OCH VITT
Kommentera

Nog man var i exstas under straffarna, och så lycklig man blev när dom vann så jävla härligt, två nya pinnar

RBK GRÖNT OCH VITT DE E LAGET I HJÄRTAT MITT, VI SKA VINNA KÄMPA RÖGLE
Kommentera

Fredrik:
Sektion E. Tre gånger så långt till bortaläktaren som till AIA. Där jag satt hördes Växjö mer, och högre. Variationen är större i AIA men inte uthålligheten, ikväll i alla fall. Jag är nykter. Den som påstår att AIA vann läktarmatchen är antingen kraftigt berusad, eller har dåligt omdöme på andra sätt.
Kommentera

Ja, det var helt klart en stämmning av yppersta elitserieklass som skapades i ladan av två klackar som verkar vara i högform.
Kommentera

Hofnar: Pucken bakåt får man väl ta..det är när kroppen flyttar sig bakåt som det är regelvidrigt? Starkt av Arla att sätta två avgörande straffar på raken! Kul växjö att ni kom så många. Det var härligt tryck hela matchen!
Kommentera

Shit vilket tryck det var.

Fan kunde knappt höra vad jag tänkte.

Satan vad ont i huvudet jag har, fan vad underbart att vi tog två poäng iallafall..

Alla vi som älskar rögle klappar nu...
Kommentera

Vi vann på isen men Växjö vann på läktaren, vi måste för f*n ha en hejarklacksledare, många gånger så sjöngs två olika sånger samtidigt och oftast tog dessa sånger slut efter 30s, sen var det tyst. Men när vi e samstämmiga så är vi bäst, helt klart.

Annars så tycker jag att Rögle spelade som ett lag och kom ihåg att Växjö har ett bra lag på pappret. Nä, det här båda gott inför fortsättningen och jag tror att vi går till superallsvenskan utan problem.

Vi älskar Rögle!!!!
Kommentera

Fredrik: Jag satt precis i mitten och får nog tyvärr (för AIAs del) konstatera att Lakers hördes mer.
Kommentera

HasseT:
Man kan alltså säga att det var 2-2 vid full tid på läktaren, men sedan i straffläggningen diskvalificerade Växjö sig själva pga Trumma..?
Kommentera

HasseT: Växjö hade mycket: Lakers*klapp klapp klapp* hela tiden...
Kommentera

HasseT: å ja jag tyckte AIA vann läktarmatchen ändå, men sen så stod ju jag mitt i skiten också...

Hofnar satt du på sittplats? Hördes AIA bra?, tyckte det var lite segt med folk som sjöng vissa stunder.. Men sista perioden var het..
Kommentera

Ooh grattis Fredrik du hade rätt, du har vunnit en icakasse!
Nej men men.
Asså egentligen så blev det lika i läktarmatchen, för Växjö har så jävla usla sånger + att dom har en trumma= tar ner på betyget. tack så mycket för mitt ord!
Kommentera

Snacka om att Växjöklacken vann läktarmatchen. Det hade dom nog gjort även utan trumman.
Men STORT tack till bägge klackarna (och sittplats) som gjorde detta till en stämningsfull tillställning. Det var nog rätt kul för spelarna i de bägge lagen också. Tänk ett sånt här tryck varje match!
Arlbrandts första straff var så regelvidrig den bara kan bli (pucken bakåt) men det tar jag en sådan här kväll. Det blev ändå någon form av rättvisa till slut.
Kommentera

Fredrik: Du kan ta bort "tror jag" det var rätt!
Kommentera

Johan80: 3583 tror jag
Kommentera

qp: Hur mycket folk var där totalt idag?
Kommentera

Yngligen: Jag satt för nära Växjös klack för att kunna bedömma "klack
tävlingen". Dom är ju lite enformiga, men uthålliga och trumman gör att man får ta Iprén i kväll. Det var lite tjafs vid ingången till Puben, det kastades både upp o ner, o vem som började är oklart. Bara det inte urartar nu efter matchen.
Slutresultatet speglade väl matchen tycker jag Lakers var tyngre o körde kontringar medan Rögle hade flest chanser o pressade för det mesta utan att sätta dom!
Annars tack Lakers till ett fint extratillskott i kassan!
Kommentera

Rögle-Växjö...En publik match
När man stod uppe i AIA så hörde man bara rögle röster. Gick man senare till någon trappa i mitten hördes nog mäst Växjö...Deras trumma var jobbig idag.

Snacka om stämning under straffarna...
Helt underbart för ett Rögle öra! Varför ständes Pub Rögle? Hörde att det var någon som hade fått ett skridskoskydd i huvet!? Hur kan man
hitta ett sånt under en match!`?
Kommentera

« · 329640