Charliejfz: Grattis till finalplatsen, hejar på er! Ni har kämpat på och gjort många bra beslut hela vägen från de tunga åren precis som MoDo gjorde då vi spelade 3 finaler på 4 år. Hoppas MoDo kikar på hur ni byggt laget nu med karaktärer och tyngd.
Kul att ni får stor framgång och har hängt på hockeysnack under en lång lång tid! Lite förvånad att ni inte fått något nyregistrerat konto med er. Med tanke på alla medgångs Americanos som ramlat in.
Dags att byta profilbild? Eller du kanske inte vill jinxa något i det här läget?
Ja, efter kvartsfinalen hade laget gjort sin bästa säsong ... efter semin skrevs historia och nu står Rbk i final. Det är en känsla som är svår att beskriva. Det känns som man är i en drömvärld just nu. Vilken prestation av Abbotts, laget och organisationen. På lördag är det dags igen.
Charliejfz: Du vet att jag håller er högt, enda laget i SHL jag inte hyser nån form av agg mot. Men dessutom att möta ett lag med supportrar som kallar sej Lakers lakejer........det enda lika vidriga jag minns är att några östgötar kallar sitt lag Clubben, så vidrigt
Hoppas innerligt att ni tar hem guldet, tror jag talar för 99 procent av alla, Percy o Johan svensson på Expressen tillhör väl den ynka procenten
K70: Känns förstås riktigt tungt att förlora. Men stort grattis till finalplatsen! Hejar på er nu 👍 Ni spelar en fantastisk hockey och kul att vi fick spela mot just er, vi har ändå gjort ett riktigt bra slutspel där vi spelade bort Luleå vilket nästa var det viktigaste, gäller att visa vart skåpet ska stå 😉
K70: 4-0 ! Trevlig semester då på er Skaik Och grattis till er första final Rögle! Passa på att njuta, det om något har jag lärt mig de senaste åren, att finalplatser kommer inte som ett brev på posten varje vår
Charliejfz: Skärp dej. Ni gör nåt historiskt, titta!!! Att Tre Kronor ligger under mot Danmark är ännu bara ett tecken på att detta är snapphanarnas år!
{370}: 😂 Vi är väl bara 6001? 😉 bra match hittills, Rögle spelar som förväntat och vi gör det bra som håller 0-0 👍 tur vi har en bra målvakt och lite flyt
Zappaholic: Kan inte tycka att vi är direkt värre nåt annat lag som jag sett den här säsongen, sen kan jag hålla med att onödigt tjafs och slag kring målisarna går bort
{370}: Håller definitivt och gladeligen med! Vi hoppas att hockeyn och rättvisan det vill säga ni ska vinna. Trots att sektlaget från blygden kör med sina ostraffade överfall. Ni har spelat fysiskt men juste i kombination med en vacker och elegant hockey i övrigt. Det borde ta er hela vägen!