1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Sydsvenskan

« · 28462 Till forumet

Sydsvenskan
Det var ett ganska stort reportage i sydsvenskan idag om idrottstaden Ängelholm, en del läsning om RBK. Roger Hansson säger även att han gärna skulle gått till MIF denna säsong bara de hade hört av sig.
Kommentera

Sv: Sydsvenskan
Ja,han hade nog tackat ja om Djurgården också frågat honom.
So what ? Killen vill ju spela i högsta serien,inget ont om det.Vi får vara glad så länge han finns i laget.
Kommentera

Spela i högsta serien är väl förunnat alla som får chansen. Men Malmö?!?!?!? Vem fan vill spela i en fågelförening??????????
Kommentera

Var det verkligen dagens sydsvenska? Jag hittar dt inte på nätet i
alla fall men de lägger ju inte ut allt där.
Kommentera

Jepp i sydsvenskan. Första sidan på deras sportdel
Kommentera

Hackborn1: Och?
Det var nog MIF's förbannade misstag att de inte var intresserade. Vi ska kanske skicka en tacksamhetstanke till Ornitologföreningen söderöver ;-)
Jag vet inte om du vill insinuera något med ditt inlägg? Men var och en som sett en Röglematch i år vet att Hansson är en yrkesman och lagspelare som är utöver det mesta i denna serien. Det är vad vi ser. Hans betydelse på träningar och i omklädningsrum får vi lita på vad hans lagkamrater säger, och det är inte så lite.
Är det någon som är värdig att axla Roger Elvenes fallna kaptensmantel, så är det Roger Hansson!
Kommentera

Tycker det är lite tråkigt att R.Hansson gärna hade gått till MIF. Jag förstår om han ville spela i Elitserien. Men sårar lite i hjärtat när han säger att han gärna gått till det räliga laget långt ner i söder
Kommentera

« · 28462