1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27120 inlägg · 5185 ämnen

Taif.matchen

« · 23468 Till forumet

Taif.matchen
Va kul att gästboken verkar funka igen..

Nagelbitare i Tingsryd ser det ut som...1-1 långt in i tredje.
Kommentera

Sv: Taif.matchen
Tänk om Rögle kan göra ett sent mål och visa vilken härlig moral dom har i laget!!!
Kommentera

Nu finns möjligheten, Powerplay med 4 minuter kvar att spela..
Kommentera

Där rök det numerära överläget. =(
Rögle hade en man för mycket på isen i pp... Det var en ny variant.
Kommentera

Hahaha..först Tingsryd för många på plan och en minut efter samma med Rögle...tyckte väl synd om Tingsryd.
Kommentera

Jaha...då blev det sudden.
Kommentera

1-2. Jaaaaaaaaaaa..

Jacke avgör, fan va gött.

Vi är bästa grönvita laget, vi är bästa grönvita laget.
Kommentera

Fy fan vad gött!! Vilka härliga grabbar som spelar i år!! Helt annan moral än innan! Längtar tills på söndag, hoppas alla kommer och hyllar dom!!

"Det kvittar vad som sker..."
Kommentera

RBK RBK RBK!!!
FAN VAD JAG ÄLSKAR RÖGLE!!!
HÄRLIGT GRABBAR!!
Kommentera

Kollade just på laguppställningen från swehockeys online och noterade felaktiga tröjnummer på flera RBK:are: Är det fredagsfest i sekretariatet eller har RBK gjort en Linköping och kommit med fel uniform?
Kommentera

JA Rögle fick spela i TAIFs svarta tröjor
Kommentera

Jo, en "Linköping" kallade jag det också i referatet på RFN :-)
Fast det berodde på ett missförstånd, eftersom Taif tydligen skulle ha meddelat att de tänkte spela i mörka tröjor.
Segergesterna var fina, liksom att hela laget ropades ut från omklädningsrummet!
Kommentera

Får hoppas att man stoppar feberepidemin snart. Tänk så bra laget är nu trots skador och sjukdomar, och tänk så mycket bättre det blir när alla är spelklara... NHL-trupp! Jag utropar 01/02 till glädjesäsongen! Stor kärlek mellan spelare och fans, mycket publik, flaggan är tillbaka efter att ha varit spårlöst försvunnen: Positivt runt hela organisationen! Så här positivt har det inte sett ut för vårt "franchise" sen jag vet inte när!
Kommentera

« · 23468