1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Tränaren

« · 220361 Till forumet

Tränaren
Tror att den nya tränaren kommer att ha ett namn som ingen av oss nämnt idenna fråga!! Det blir väl typ som Arlbrandt!
Inte många som gissat till sig honom som nye forwarden!
Kommentera

Sv: Tränaren
Haribo: .....Arto Routanen...kanske
Kommentera

Haribo: Det var faktiskt rätt många som gissade på Arlbrandt. Redan när han först var aktuell i somras.
Kommentera

Mygel: Fick precis reda på att Waltin e klar för Rögle. Säker källa berättar om ett två års kontrakt.
VCF
Kommentera

Mygel: Så värst många var det kanske inte men det var ju några!!!
Är det säkert att Rögles nästa tränare heter Waltin?
Kommentera

firman NJJ: Hoppla! Jahaja! Stämmer detta så har vi nog anledning att skatta oss lyckliga. Detta torde oxå innebära att RBK´s försvarsspel får sig en uppryckning. Waltin är ju en av Sveriges genom tiderna bästa backar!
Kommentera

Pyttemjuk: Då blir det torpedhockey i Ängelholm till nästa säsong :)
Kommentera

Det är verkligen tidig Silly Season i år.
Vem det än blir så har jag fullt förtroende för att Rögle hittar en duktig ersättare till Melin. De avslöjar nog vem det är så fort det är klart!
Däremot är jag lite orolig för att allt fokus just nu tycks ligga på dessa spekulationer. Hoppas att inte laget störs alltför mycket i sina förberedelser av detta.
Låt oss fokusera på att skrika fram RBK mot AIK på söndag
Forza Rögle!
Kommentera

Patrik:

Håller med dig, skippa tränarsnacket och fokusera på att lyfta fram Rögle till vinst mot 08:orna på Söndag.

Någon mer än jag som ska se Höstlöven - Rögle i Umeå på onsdag?

/Andreas
Kommentera

Jag tycker inte det är något konstigt /fel i att "vi" diskuterar vilken den nya tränaren kommer att bli. Jag tror inte folk kommer stå på läktaren på söndag och snacka tränare istället för att sjunga.
Kommentera

Det blir inte klart med någon ny tränare i dag, kanske till helgen eller början på nästa vecka...Trevlig helg med många ÖL....
Kommentera

Studenten: hur kommer du dit då ha dde vatt kul
Kommentera

Junior: låter bra!
Trevlig helg allesammans!
...för gnaget ska vi slå...
Kommentera

nollan2:

Jag är redan i Umeå, hälsar på en vän.
Men jag letar mig upp där bortaklacken får äran att stå på onsdag.

krossa gnaget på söndag ...
Kommentera

« · 220361