1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Vinst med 6-2! Vinden har vänt.....

« · 327936 Till forumet

Sv: Vinst med 6-2! Vinden har vänt.....
hehe jag tror skånetrafiken får rycka in med en extra buss 18.40, den lär bli überfull...
Kommentera

aiastellan: förresten, snygg kontring du hade vid 8:atiden imorse...
Kommentera

Spelar Rögle lika bra som de gjorde i första perioden igår, då lär inte Växjö ha en chans imorgon.

Heja RBK!
Kommentera

podde: nu är det så att man är tvungen att prata mycket, för det är fan inte lätt att locka fram mycket folk, NÄR rögle möter ett lag som VÄXJÖ. där finns INGET som helst tradionellt eller något liknande med VÄXJÖ. ni är ett helt nytt lag, dessa lagen lockar vanligtvis inte några större publiksiffror... och förresten, om du nu tycker att vi skriver mycket här i vår gästbok, varför skriver ni VÄXJÖfans minst lika mycket i er...
Kommentera

FAn vad underbart, jag var där uppe igår.. och spelet såg lovande ut, nu har allting vänt de e jag säker på..

Det kommer as mycket folk på fredag, jag har hört att de ringer folk från hela skåne som vill ha biljetter, och att de har sålt ungefär tusen biljetter till växjö fans, så de kommer bli ett J*vla tryck..

Fan vad jag längtar, kommer nog inte att kunna sova inatt..

Heja Heja RBK.....
Kommentera

Gigel: Haha! Samma här! Är så jäkla laddad så jag knappt kan tänka på nåt annat! Ska bli så jävla kul! Räkna även med tändning bland alla spelare! Mycket mer inspirerande än så här blir det nog inte i allsvenskan!
Kommentera

« · 327936