1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

Votruba...

« · 96782 Till forumet

Votruba...
Jag vill ha lite åsikter om hur ni tänker bemöta Votruba, när han kommer med sitt lag till Halmstad i augusti, (detta rör bara de som skall dit)

Jag vet vad jag skall skrika i alla fall, en större svikare få man leta efter....

Men men....nu har vi melin
Kommentera

Sv: Votruba...
Fransson: Jag tror Rögle har tjänat på affären!
Jag tror mer på Melin än på Votruba!
Ser fram emot att se Rögle i Skövde!!!
Kommentera

rbkfan: ja, det är klart att Melin är 10 000 00 00 00 ggr bätter än Votruba, men en så svikare skall få höra att man inte sviker en anrik klubb som Rögle BK, ostraffat...
Kommentera

Fransson: Jo de e klart att han ska få höra ett å annat men de har han väl självredan räknat ut...
Kommentera

Men det är ju en lysande inställning. Redan fokusera all energi på att hata och håna Votruba, istället för att intressera sig för Rögle.

Jan Votruba är ett så jävla avlsutat kapitel som det bara kan bli. En parentes eller flugskit i Rögles historia. Glöm och gå vidare!
Kommentera

Jonas:

Hear,hear! Överens i alla stycken, nämn inte hans namn här i fort-såttningen, låt han inte få solka ner mer!
Kommentera

Jag håller helt klart med Fransson. Tycker att Jan har varit en stor jävla skit. Först så förhandlar han med AIK mitt under säsongen. Sen så bara sticker han ifrån alla spelare utan att säga ett skvatt.

Jag kommer att skrika mig hes enbart på tjecken´s namn.
Så struntar jag i vad andra säger
Kommentera

Junior:
En till som vill göra sig till åtlöje offentligt. Vassego...
Kommentera

Jag står inte i klacken så man kanske inte ska yttra sig. MEN!!!!!! Det gör jag ändå;-). Tycker det är mycket bra och mycket possitivt de matcher då klacken sjunger stärkande ramsor för vårt kära RBK. Det blir en härlig känsla. Sen skiter jag i om man sjunger " Vi älskar Rögle " och enbart den hela matchen lång. Det är bättre än att sjunga massa skit om att hata och annan dynga.

En sak till. Det är så jäkla gött när man står som gäst hos Tomtarna i Ljungby och det är som att vara på hemma match.

Sluta Hata allt och börja rååååå älska RBK.
Kommentera

« · 96782