1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27103 inlägg · 5185 ämnen

VULKANEN GLÖDER...

« · 367290 · » Till forumet

Sv: VULKANEN GLÖDER...
sillen: Hur fan kan produkten bli bättre, produkten har haft en fint stöd i hallen hela året, inte fan har den blivit bättre, snarare tvärom, sämre och sämre hela tiden.....
Kommentera

Mindreader: Vänta och ge det ett tag. Det viktiga är att man anmäler sig så fort man kan.Folk vänta alltid och ser. En buss efter en match som var den värsta på år och dagar anser jag är mycket bra !
Kommentera

Det är bara till att boka in bussresan till Växjö!
För mig blir det ett jäkla farande kors och tvärs!
Åker från Göteborg för att kunna hänga med supporterbussen!!!
Den här gången ska det fan ta mig bli seger!!
Det var ju ett tag sedan man fick se en fullpoängare :-(

/Addemaan
Kommentera

Addemaan: Skön läsning ! DET KAN INTE BLI TRÅKIGT HUR DET ÄN GÅR !
Kanske den enda grejen att glädjas åt efter denna säsong.
Ställ upp och ragga folk nu, jag vet att ni kan...
Fredag,lön och en massa människor som har samma
intresse kan det bli bättre ? Skönsång...Kommer hem
lagom till utgång där vi förhoppningsvis kommer att ha fri
entré Garaget el. Bahnhof.
Kommentera

Junior: Tycker oxå att man ska ösa på lite på värvningsfronten. Vi har ju kunnat göra snabba värvningar förr efter jul. Se bara kanonvärvningarna Patrik Wallenberg och Pekka Virta...
Kommentera

Mygel: ...det var på Nordstrands och Löövs tid. Den nuvarande styrelsen värkar ha asevärt svårare att hitta spelare.
Kommentera

Tre veckor kvar tills vi står en (förhoppningsvis) flera bussar någonstans längs vägen till Växjö och slår en sjua. Vi är redan lagom uppsjugna inför matchen och glada i sinnet. Festen har precis börjat och allt blir bara bättre.
Kommentera

Mygel: Läser ditt inlägg som ironiskt. Nä men fortsätt du gärna ditt gullande med J.P.P. Jag är iaf jävligt trött på det.
Kommentera

Mygel: Föresten, snabba? Har du sovit under hela sommaren/hösten/vintern? Zzzzzzzz
Kommentera

Junior: Tycker om att gulla med honom. Ger mig fina skinkor. Nä, visst e man trött på honom. Att sen till råge på allt även går in och sponsrar en av AIA:s bortaresor är droppen som får bägaren att rinna över!!
Kommentera

Junior: Man önskar att man hade gjort det.
Kommentera

Mygel: Precis och eftersom han sponsrat en av våra bussresor så har droppen gjort att bägaren runnit över. På vilket sätt då?
Kommentera

Mygel: Nej verkligen inte. Är verkligen snyggt att gå in och sponsra bussresan. Absolut. Men vad har det med saken att göra?
Kommentera

Junior: Ingenting med sakfrågan att göra om jag får säga min mening. Kanske det kan påverka bevisfrågan. Men om det tvistar de lärde.
Kommentera

Mygel: Fortsätt gå och sniffa på limburken.
Kommentera

Junior: Har tyvärr inget lim hemma. Tror jag äter lite istället.
Kommentera

Mygel: Menar du att eftersom det var just han skulle vi inte acepterat det? Utan höjt priset istället?
Kommentera

Mygel: Svårt att hålla isär begreppen ibland.
Blanda för fan INTE in bussresan nu !
PUNKT !
Kommentera

Belix: Definitivt! Minst 3000 spänn per skalle. O sen 2900 kr till mig!
Kommentera

Mygel: Det verkade så ja förstår fortfarande inte varför det kom in i ditt inlägg. På vilket sätt fick det bägaren till att rinna över??
Kommentera

Mygel är ju alltid ironisk...nästan...när ska ni lära er...
Kommentera

Belix: Han hällde helt enkelt för mycket av det goda i kaffet och hade för mycket socker i botten. Så enkelt e det.
Kommentera

P: things changes
Kommentera

P: Jag väntar fortfarande på när han ska bli ironisk och inte bara negativ till resan. Vet du när det blir? Att börja svamla om att han hällt för mycket kaffe förklarar knappast vad det hade med värvningar eller uteblivna sådana att göra.
Kommentera

Belix: Berätta på vilket sätt jag har varit negativ till resan så ska jag berätta när jag blev ironisk. Fair deal?
Kommentera

Belix: Äh, du vet hur han är = älskar att provocera och tramsa.

Jag tror han är positiv till resan och initiativet, han vet att ni lägger ner massor av jobb och i det stöttar han säkert er. Sen är han lite kinkig bara för att han inte kan följa med själv =)

Grymt bra jobb, förresten!
Kommentera

P: Är han possitiv till resan så är det ett lustigt sätt att visa det. Drar mig till minnes att det enbart var harcorefans som skulle åka med på den resan. I övrigt var risken stor att man blev besviken Låter inte som man försöker visa sig possitiv till något. Men du har kanske rätt i just kinkigheten.
Kommentera

"MYGEL I BUSSEN, VI VILL HA MYGEL i BUSSEN!"
Kommentera

Mygel: Har du inte fått jobb på någon "vänt i häcken blaska" ?
Du "skriftar" nästan lika bra som jag.
Vi har fullt förtroende för dig nu.
Växjö 30 jan ? Visst ja du kan inte följa med.
Hjälp nu till att få med lite folk, OK ?
En gång AIA alltid AIA eller hur Mygel ?
Kommentera

aiastellan: Alltid AIA är och borde vara en självklarhet för alla med grön-vita hjärtan.
Men jag tror inte att det gör varken bu eller bä om jag sitter och skriver saker som "alla till matchen idag" eller "alla till Växjö den 30:e" osv. De som läser denna GB:n är nog redan på om de har minsta möjlighet att åka med. Jag har redan peppat på de personer som lyssnar på mig. Mer kan jag inte göra.
Kommentera

Mygel: Se där...Jag tycker bara att man ska väcka positiva tankar.
Det krävs inte mycket för att ngn ska tänka efter.
Så är det. Du har väl läst psykologi ?
Kan inte min Mygel fixa hit någon bra spelare ?
Du är ju lite "spelaragent"...Eller var frilansare ?
Kommentera

aiastellan: Eller var DET frilansare. Kassör ? Jag vet du älskar RBK och vill bara deras bästa. Fortsätt då att "promota" borta resan.

VAD TROR DU PETER HALL VILL ? Full hall !!!
Kommentera

aiastellan: Har redan föreslagit Märlan och än har ingenting hänt så jag har gett upp spelarvärvningarna för tillfället. Numera värvar jag bara till ÄFF i CM03/04 ;)
Kommentera

aiastellan: Jag tror att han vill att du klär av dig naken i Växjö ishall och pressar dig mot plexit. ;)
Kommentera

Mygel: Svarta löner var det va ? Deras intäkter är såå stora.
Har faktiskt spelat i ÄFF i 15 år !
Kommentera

Mygel: DÅÅÅ blir det utrymd HALL !
Kommentera

aiastellan: säg inte det till resan har fem st unga tjejer anmält sig dom kanske hade gillat det
Kommentera

Belix:

Det är nog så att tjejerna har lite större krav än så på spänning i en ishall, men det är klart, förlorar Rögle även den matchen så är allting annat mer spännande...
Kommentera

Det är bäst att du låter bli Stellan, vi kan bli skrämda och då är hela kvällen förstörd!
Kommentera

aiastellan: Ville bara förtydliga att jag HAR ett ÄFF hjärta.
De gör ett bra jobb i den föreningen.
Hade varit kul med superettan faktiskt.
Har ju ngt speciellt eftersom de kan värva
spelare som hör hemma i de allsvenska bottenlagen...
Kommentera

Belix: HA !
Kommentera

Gunilla: Man får verkligen hoppas att dom har [u]större[/u] krav än så *s*
Kommentera

Belix:

Det är tur att man är rätt så härdad och inte så buskablyg ;)
Kommentera

Gunilla: Skönt att höra för ibland blir det alltför grabbigt här det behövs balans även i en gb.
Kommentera

Belix:

Du menar att jag ska diskutera lite mer om knyppling o dyl? *s*
Kommentera

Gunilla: tx om det är det som saknas här så javisst. Vad använder du för dyna? *s* nja kanske inte ändå
Kommentera

Belix:

Min dyna består av ett par rejäla vantar som tåler betongtrappans eviga kyla... eller kanske det inte var den sortens dyna du menade, he he
Kommentera

Tycker det är många spelare Rögle aldrig verka ha kollat upp ordentligt. Andreas Paulsson, Larry Pilut, Fredrik Jaensson etc. Man vet aldrig alla turer, men hur man kan släppa vissa spelare tycker jag är lite märkligt.

Hur vissa lag som Mora, Bofors och några till som år efter år håller till i SA trots mer än halverad budget än Rögle är strongt, men det gör det hela betydligt jobbigare för Rögle - underkänt är ordet.

Senaste tre åren har det blivit kvalserien en gång, och då blev man sist.. I år missar man även SA. Så man är verkligen inte bortskämd med framgångar på sistone om man är Rögle fans. Man får drömma sig tillbaka till följande powerplayformation:

Eloranta - Jönsson - Ehlers - Lööv - Srsen..
Kommentera

MF:

Tänk att få återse några av sina gamla favoriter från den gamla tiden! Hade väl varit roligt, kanske inte att de kan spela någon match men kanske bli hedrade på något sätt i hallen och komma dit i egen hög person!

Drömmare som man är...
Kommentera

Gunilla: Eller Hur...Tänk Hjälm i sportkommiten tillsammans med Lööv, Eloranta och Elvis i båset..hmm vad ska Stass göra???..folk med hjärta för Rögle, tillsammans hade dom fem herrarna gjort underverk....

Stass för göra vad han alltid har gjort..sitta på 57:an och vara raggarfull......*S*
Kommentera

« · 367290 · »