Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

11/12

« · 1493974 · » Till forumet

Sv: 11/12

Satan så orättvist...

Brynäslegenden: Det har väl att göra med era sex fingrar att göra med att du/ni inte förstår att det finns fler forum än detta...jag menar...det ni inte har mellan öronen får ni kompensera med fler fingrar istället...

arnio: Ja du borde ju veta...ni behöver säkert alla sex när ni ska landa snyggt efter fullgjorda fejkade fall...

Bra aktivitet ni har härinne. Dock hör det ju ihop med hur få fans ni har. Finns nog en anledning att ni har byggt en arena som bara rymmer 6001 åskådare.

Knegare: jag har hört att inavel ofta har sex fingrar på varje hand.

renen: Förvisso...vem blir inte livrädd och darrig av det...det kanske är så att han blir rädd för att brunäsarna är betyydligt bättre filmare än han själv...

Redigerad kommentar

Knegare: Alla filmningar och allt gnäll.

Foreman:  Du måste skämta!!  Vad i brunäs skulle kunna skrämma?

superfalle:  Förhoppningsvis...Forsberg lär mörka ända in i det sista...som vanligt...

Foreman: Nä precis . Alla hårdingar i brynäs skrämmer honom för mycket . Goren är nog inte van så tuffa killar . Han kan ju rent av råka ut för en klassisk widing . Om du känner till begreppet

superfalle:Tror inte han vågar...

Knegare:spelar goren i morgon ?

superfalle: Nope...Hadelöv är tyvärr inget alternativ. Med nya målvaktsstilen så är han num,era en dvärg med ENORMA hål ovanför axlarna...

Hellre Hynning istället för Crippe...han kämpar då iallafall...

Knegare: Ja de kan ju bara inte va möjligt att söderström spelar mer . Hadelöv då , kan han hoppa in och göra ett par stormatcher tro ? De är målvaktsspelet som varit skillnaden . Och att regeln offside i målgården inte gäller i svensk ishockey numer

superfalle: Förvisso...men han verkar visa en lite mänskligare sida ikväll...det kanske håller i sig...hoppet är det sista som överger en.

Ett plus är ju om Forsberg låter Crippe se resten från läktaren eller hemma med sonen...

Knegare: Blir svårt de då man har en målvakt som bestämt sej för att vara sämst då de gäller . Speciellt då kollegan på andra sidan går på vatten

3 kvar...

superfalle: Men vänta nu...det kommer ju att bli ett AIK lik förbannat! ;)

Knegare:avgör de här i morgon nu så man slipper va nervös i sissta matchen . inget djäva aik i final 

Fasth är mänsklig också...

Ulf Nilsson: Frågan är...räcker det?

Knegare: AIK har bästa målvakten.

Men så in i HELVETE enkelt!

Jajjemän...upp i topp!

JUPP...befäster serieledningen...

Balla...

2p...alltså...varför denna domarnivå?

Rätt så enkelt...

YES!!  Så in i HELVETE härligt!!

Det där kan kalla för att studsa tebaks...

Knegare: Säger som Ambroo, tack för poängen för dom hade ni råd att skänka bort ikväll :)

Knegare: Tackar, den förlusten hade ni råd med bara ni tar Modo!

Ambroo: Ja faktiskt...grattis till segern förrsten! 

Knegare: Enkelt.

SUCK!!

Rätt så enkelt,va?

En sämmer dag på jobbet...ja ibland är det ju så...

Dragan 2k: Verkar så...f**n troot...

Knegare: Den där äckliga glidaren. Rättvist dessutom...

Knegare: Jag tror bestämt att det är några lag som försöker sig på en Tour De France utbrytning från klungan.

Hell yeah!! 3 pinnar till å kul att Hynning fick sätta sista...

hmm var det inte Melin som sa förra säsongen att det är domaren som dömer.

Albert Hall: Äh...alla dar på jobbet är ju inte bäst...å ni grokosupportrar är som ni är...say no more!

Knegare:

Förnedrade, överkörda och snyggt ihoppacketerade av Luleå Hockey. Också en dag på jobbet för Skellefteå AIK:

Ambroo: He he...well här inne är det rätt dött...förrutom mina små dödsryck + att ante08 rycker till emellanåt.

Nä dom andra är nog mer spridda ut över northpower.nu...Hockeykultur...Svenskafans å TCIM.

Varför jag är här emellanåt ligger kvar sen en TIK:are som jag träffade i Thailand under kvalserien då vi tog steget upp snackade en hel del om Hockeysnack...

Knegare: Haru inga kåmpisar duh elle?

Jajjemän...befäster toppen!

YES...upp i topp!!

Ooooh...så jävla enkelt!!

Åsså rullar vi tillbaks till vinnarspåret...

« · 1493974 · »