Skellefteå AIK

SHL · 16006 inlägg · 301 ämnen

12/13

Sv: 12/13

superfalle: Instämmer!! Mest värdiga vinnarna på mkt länge! 3:e gången gillt måste ju kännas GÖRBRA!  GRATTIS! LEVE Norr-HOCKEYN!

zigge: Å fy in i helvete vad bra detta känns...efter en natt med lite sömn.

Oron man haft inför a-l-l-a matcherna i den här finalserien liknar oron inför matcherna mot löven på -80,-90 å i början av -00 talet. Kronisk oreda i kistan med rännskita å taskig aptit...men nu är det över...faktiskt så klart att man hoppades men nånstans djupt där inne så fanns tankarna från då laget var konstant tvåa i länet efter löven där lkförbannat...he kan gå åt HELVETE!

Hoppas man slipper ett likadant lidande i 35 år till...

Grattis SAIK, ni var verkligen värda detta. KLart Sveriges bästa lag just nu.

micke63: Grattis från Dalarna!! Det är denna typ av hockey som vi måste spela vidare på i Sverige, om det ska bli några internationella framgångar !!

En seger för den underhållande hockeyn!!

Fy fan vad bra ni varit i år eller ja de senaste åren. Imponerande.

Ett stort grattis. Hoppas Frölunda har sneglat lite på hur ni jobbar. 

micke63:

Stort grattis till SM-guldet, sällan har ett guld varit så välförtjänt. Hatten av för Sveriges bästa lag!

Gratulerar till SM-guldet, klart värdiga mästare, utan konkurrens skulle jag vilja påstå.

Nästa år hoppas jag vi kan ge er en match =)

Huss:

Grattis till SM Guldet, man får gräva djupt i historieböckerna för att hitta ett lag som är mer värdiga vinnare än Skellefteå 2013.

Knegare: stort grattis från Värmland! Ett sådant välförtjänt guld har inte bärgats sedan 2002

Fira ordentligt nu

Inte nog med guldet. SAIK har även de snyggaste dräkterna och det coolaste klubbmärket. Det har jag alltid tyckt. Så var det sagt...

mattias - 74: Alla lag som vinner ett sm-guld har väl förtjänat det? Konstigt synsätt...

Stort grattis till guldet! Välförtjänt.

Ni har dominerat både serien och slutspelet samma säsong som bara Färjestad och i viss mån HV 71 mäktat med tidigare.

Själv firade jag för precis ett år sedan.Hoppas på Brynäsrevansch i nästa års slutspel

« · 1577297