Nu är det snart dags, det som man längtat efter hela vintern, startskottet för KS närmar sig. Inledningsronderna är oerhört tuffa för vår del, kan ge en uppförsbacke eller smakstart. Jag tror på det senare. Leksand borta i rond 1 tror jag på 3 poäng. Dom har en tuff press på sig och statistiken emot sig och vi avslutade grundserien med en stigande formkurva.
mattias - 74: Ta inte ut vinsten i förskott mattias, då lär du få äta upp det sen...båda lagen kommer att få kämpa för att ta poäng.O sen vet du att leksand har haft svårt för skellefte förr...må bästa lag vinna=)
ernst udet: Han sägs vara mäklare nånstans i Arizona.
Annars börjar jag vara böjd att hålla med. Jag gillade alltid Sean och hans förmåga att vara bra mot bra motstånd. Jag dömer inte ut Hadelöv än, men det krävs klar förbättring i de nio matcher som återstår.
Matchen som förlorades mot Leksand förlorades i just målvaktsduellen. Hadelöv var "godkänd" och Backlund riktigt riktigt bra. Det krävs mer än en godkänd målvakt för att gå upp.
Nu är det snart dags, det som man längtat efter hela vintern, startskottet för KS närmar sig. Inledningsronderna är oerhört tuffa för vår del, kan ge en uppförsbacke eller smakstart. Jag tror på det senare. Leksand borta i rond 1 tror jag på 3 poäng. Dom har en tuff press på sig och statistiken emot sig och vi avslutade grundserien med en stigande formkurva.