Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Modo

« · 766812 Till forumet

Sv: Modo
Albert Hall: Man ska väl säga sanningen så länge den inte är för grym och skulle innebära att man sa till en kompis att hon är för fet för att bära den klänning hon tyckte var jättefin och provade? Människor man inte har någon relation till finns det ingen anledning att skona från sanningen. Det skulle bara ge ett mesigt och lismande intryck.

Kickan: Skål!

NuMo: Sorry..missförstånd i hastigheten..kollat en gång till Du har rätt..en synonym var ordet...det var det enda du skrev..man borde så klart tänka igenom mer (skall tänka på det) innan man rör tangenterna!

250kg kärlek: Du pratar om "uppförande". Albert pratar om intelligens. "Uppförande" är ju subjektivt. Kärringarna accepterar ju inte sitt smeknamn, så att jag kallar er Kärringar (vedertaget bland många) är ju ett exempel på dåligt uppförande enligt er, och jag älskar att provocera er eftersom jag älskar att hata er.

Enligt MENSA tillhör jag landets toppskikt.

NuMo: Exakt. Som vanligt är det bara Kärringar som angriper, och det på Schtaans plank.

... och när det gäller social kompetens är det något mina arbetsgivare har brukat framhålla i mina vitsord. Samtliga arbetsgivare är eniga om att jag är en stämningshöjare på arbetsplatsen och att kollegorna lätt knyter an till mig och ofta vänder sig till mig när de har såväl privata som yrkesmässiga funderingar.

Att kalla Kärringarna vid dess verkliga namn istället för vad de nu heter har inte med social kompetens att göra. Det är en realitet, vilket deras inlägg i den här gästboken visar.

73Sjöbba: Du får vänta ett tag innan jag skålar med dig eftersom jag är gravid och inte har druckit alkohol på bra länge och inte kommer att göra det förrän tidigast i januari.

Kickan: Det verkar inte hindra dig

Kickan: Det innebär alltså att du inte hann med att uppleva Timrås elitseriedebut som skedde just det året, eller säsongen 1975/76. Men det visste du förstås redan, du som är "smartare än toppskiktet" här på HS.

Återigen - jag har aldrig påtalat att Jontes hockeyhjärta skulle vara starkare eller svagare åt något håll. Det är du som envist påpekar det, och jag kan givetvis inte hindra dig. Och på tal om inget så ska du ha beröm för att du försöker var bitter på ett snyggt sätt. Dock så är det väl inte riktigt så att "försöka duger" i just ditt fall.

73Sjöbba: Från vad, ärade Kärring?

« · 766812