jag är så fruktansvärt less på att höra hur "synd" det är om våra olika sportstjärnor. "zlatan tårgas-attackerad", det var väl ändå fler än han som fick utrymma stadion eller? just idag blir jag döless på detta daltande med anja pärson. hon fick träna med förfrusna kinder, var det inte lika kallt för alla tro? hennes glasögon isade igen pga luftfuktigheten, än en gång..lika för alla. backen i lake louise "var inte byggd för henne" sa hon. nähä!! ska hon ha specialbygda backar endast för henne nu också?! när hon är förkyld (som under vm) så är hon mer förkyld än alla andra, även fast hon inte hade feber. hennes lilla muskelbristning gjorde sig bara påmind när hon hade gjort ett sådär åk. skärpning anja! men framför allt media!!!
just idag blir jag döless på detta daltande med anja pärson. hon fick träna med förfrusna kinder, var det inte lika kallt för alla tro? hennes glasögon isade igen pga luftfuktigheten, än en gång..lika för alla. backen i lake louise "var inte byggd för henne" sa hon. nähä!! ska hon ha specialbygda backar endast för henne nu också?! när hon är förkyld (som under vm) så är hon mer förkyld än alla andra, även fast hon inte hade feber. hennes lilla muskelbristning gjorde sig bara påmind när hon hade gjort ett sådär åk. skärpning anja! men framför allt media!!!
tur hon är grym på att åka skidor iaf.