Metal Guru: Wow, lite aktivitet på SSK-forumet! Får väl stämma in i förhoppningen men då krävs det nog att vi får tillbaka några av de skadade spelarna. Det är väl i första hand Kultanen, Cibak och Ragge som kan bli aktuella.
Metal Guru: Stockholms-hockeyn har problem, helt klart. Tror dock att DIF reder ut detta och att det inte får någon större inverkan på spelarna. Jag är överhuvud taget imponerad av DIF:s säsong så här långt, de har gått mycket bättre än jag trodde. Ändå är det bara 9 pinnar som skiljer ner till SSK på jumboplatsen. Kan vara 6 på tisdag.. ;)
Metal Guru: Jag var inne och kikade lite på DIF:s forum. Inga glada miner och kraftigt missnöje med hur Säcken leder laget. DIF ligger fortfarande en bit före men just nu skulle jag inte vilja byta med dem.
Skönt att Dragan fick måla också, han har haft det lite trögt ett tag. Hoppas nu bara att det inte var så illa som det såg ut med Stor-Bemis, skadeeländet tar visst aldrig slut. Surt med Brynäs och Moras vändningar men det hör till, som SSK:are ska man härdas. Nu är vi i alla fall inte sist.
Puh: Det är så tätt i botten att det är löjligt. Tror dessutom att bottenlagen kommer skörda fler offer framöver, du vet 'kniven på strupen'-resultat, så gungflyn i botten kommer att bli än bredare...
Hoppas vi kan bibehålla den goda trenden med 4-1-vinster även förbi Hovet.