power tälje: Wow, klockren analys att du förutspådde att en finländsk spelare skulle signa för sport. Jag menar det är inte många som tillhör den kategorin :)
power tälje: hur många fler nyförvärv är det aktuellt att det blir..rent allmänt alltså.. och vad söker vi för positioner.. en center förstår jag men nåt mer?
Vill gratulera till förvärvet av Törmänen. Han är en spelare jag gärna skulle sett återvänt till HV, en spelare som hatas av motståndarna och älskas av fansen. En riktig retsticka med både offensiva och defensiva egenskaper.
Usch jag får krupp av Silly Season. Normalt går jag in på SSK:s hemsida kanske en gång per dag. Nu sitter man och trycker frenetiskt på uppdatera-knappen på 5-6 olika sidor - forum, rykteslistor, tt-telegram osv. Undrar hur mycket produktiviteten i Sverige minskar när det är Silly Season, eller är det bara jag? =) Jag vill ha Juhlin, Bom-bom OCH TJ i SSK nästa år. Dessa tre plus en schysst center av hög klass.
Knugen: Jo, med tanke på hur mycket dom pyntar ut i löner ligger not LHC bättre till än tälje. Men jag vill fortfarande se han i sport nästa år, och jag tror inte han blir kvar i AIK.