Japp, då var det som många föranat länge klart. Rastislav Staña har skrivit på ett ettårs kontrakt oavsett NHL spel eller inte. Lika skönt ä det också att Linkan helt väntat skivit på! SSK in i döden på den mannen, eller?
High Voltage: Ja, jag vet ju att det har varit nära, men är det nära nu med en ny kille eller?
Jag skulle nog först granska vilken spelare det är, är det en no.1 hatspelare som Pär Styf skulle jag avsäga all kontakt med sportklubben, möjligtvis bara gå och skjuta en puck stenhårt på hans smalben för revansh(han gjorde det på mej en gång).
Jag vet inte riktigt, kanske man ska vänta och se?
Bara vi inte får nån som va petad där, som Gahn var hos oss=)
Lelle: På tal om stan, Timrå spelare med gott omdömme. Jag kommer ihåg förra året under gatufesten tror jag, timrå spelar, dragons spelare och sundsvall dreamteam spelare hade nån slags tävling, inför publik. Direkt efter tävligen kan man åskåda ett antal Timrå spelare (inga nämda, Inga glömda;)) direkt komma med ölglas i handen. Detta ca 1 minut efter tävlingens slut.
" Krigarna från Sundsvall " brukar det benämmnas, det är bara strunt, krigarna från sundsvall är Sundsvall Hockey och inget annat, du vet vad jag vill kalla Timrå;)
Pappin27: Är aningen dåligt insatt i Timrå och dess omnejd, det låter som du har en trevlig ställning däruppe. Typ som att hålla myggorna ifrån sig. Jobba på, jag håller tummarna för dig ;-)
Har du ens läst din egen länk? Det framgår ju ganska tydligt att det inte är SSK utan supporterföreningen som skickat ut "tiggarbrevet". SSK lär få ihop en bra trupp oavsett vad insamlingen ger (laget är f.ö. i stort sett klart så när som på ett par spelare), det här är bara ett sätt för supportrarna att visa sitt stöd. Vad är det förresten för skillnad mellan detta och Leksand Superstars "Drömliraren"?
Db_04: Det som fattas är väl en 1:a center och en riktigt stabil defensiv back till, sen ser det rätt OK ut. Juha Lind till DIF låter väl inte helt omöjligt - det har snackats ett tag nu om att hans fru fått jobb i S-tälje och att han skulle spela i Allsvenskan verkar lite för bra för att vara sant. Frågan är väl om DIF har råd, de badar ju inte direkt i pengar.
Puh: ne de är tråkit...har bott ett år i stockholm nu... och alla 3 klubbarna som spelar på globen och hovet lider ekonomiskt.... vet inte hur det är för Tälje men DIF , Bajen och AIK har de tufft....svindyra hyror + dåligt med andra intäkter tackvare arenabolaget
Rastislav Staña har skrivit på ett ettårs kontrakt oavsett NHL spel eller inte.
Lika skönt ä det också att Linkan helt väntat skivit på!
SSK in i döden på den mannen, eller?