Att ni hittar på smeknamn på klubbarna och hånar varandra bryr jag mig inte om, det kanske hör till rivaliteten mellan klubbarna.
Dock är det en bok och en skribent som lyckats få en bok stängd och det är inte luleås bok. Sedan är det i er bok bedydligt grövre språkbruk och det är det jag och nog många andra reagerar på.
Men du kanske tycker att dina inlägg som innehåller hora, kuk, horlag, dildo i analen osv och andra osmakliga inlägg är hockeyrelaterade och passar? Har inte sett något liknande i någon annan bok.
Ganska skrämmande sätt att uttrycka sig av en familjefar som du påstår att du är.
Att sedan sakliga inlägg tas bort medan din skit står kvar säger lite om modereringen i er bok och att den inte fungerar.
Skulle vara intressant att höra av ansvariga för hockeysnack om de står för detta och att det är detta sidan ska stå för och förknippas med.
Undrar om det bästa kanske vore att permanent stänga av Rytter, från HS, från internet, ja kanske från all form av kommunikation med resten av mänskligheten? Av omsorg för mänskligheten, man är ju en humanist.
Hihihihi du sitter alltså och skvallrar när jag klagar på domarn eller skriver SATAN vilken skön seger. Herregud vilken bister finne du är. Sluta läs på vårt plank vetja, om du inte visste det så spelar vi i olika serier där ni är i allsvenskan? Värre skvallerbytta än en 5 åring!
En regel jag själv använder som måttstock är: se till att rensa upp framför din egen dörr innan du går och kritiserar grannen.
Gå in på Luleås sida här på HS och bläddra fem år bakåt i istiden, kolla upp språkbruk, öknamn, hatretorik, personangrepp etc. Inte ett dugg värre på vår sida. Du är ju själv inne på Luleås sida och hejar på med jämna mellanrum, och har inte sett en enda kommentar av bror duktig där inne angående vad som skrivs där?
Jag är själv inte manisk nog för att klippa och klistra, men historiken är där för alla att se.
Det som sägs i saik-boken är tragiskt. Könsord, dildoreferenser och diskriminering m.m. Grovt språk och helt utan hockeyinnehåll. Kallas poesi av moderatorn. HS måste reagera mot detta. Sorgligt att det tillåts. Instämmer med Rytter m.fl helt och fullt. Sunda inlägg raderas utan motivering.
Nu får någon ta och sätra ner foten angående saik boken.
Den tidigare moderatorn har lämnat och den som tagit över är en av de som gör sidan till ett skämt.
Sakliga inlägg tas bort, inlägg från saik supportar som innhåller könsord och grova sexuella anspelningar får så kvar och klassas som poesi av nuvarande moderator.
Detta hindrar de få saik fans att skriva där eftersom ingen vill förknippas med de två och det som skrivs.
Alternativen som finns.
1. Stäng av de två trollen och ge riktiga fans en chans att bygga upp sidan.
2. Utse en riktig oberoende moderator som håller koll på sidan och inläggen och höjer nivån så normala fans vågar sig dit.
3. Stäng boken för gott, just nu ger den bara hs dåligt rykte och hindrar riktiga saik fans att bidra i hockeysnack.
Yoda: "Jag tycker däremot att Växköp är ett horlag som är fake rätt igenom, och det får du acceptera."
Tydligen helt ok att använda detta språkbruk, anmäler man inlägget så händer inget. Större risk att man själv blir avstängd för att man anmäler. Moderatorn skriver visserligen inte på samma sätt, men genom att inte sätta ner foten så blir det ju tydligt att han håller med.
Nej den där boken skulle aldrig ha öppnats igen utan stängts för gott eller genom att kasta ut Yoda och FarbrorBarbro för alltid.
Kan bara instämma. Modereringen i den boken är under all kritik.
Allt som är en pik eller nått mot saik tas bort och sedan kommer hot om avstängning.
Samtidigt får två skribenter härja fritt med pikar mot allt och alla gärna blandat med grova sexuella anspelningar, personangrepp och liknande utan risk för avstängning.
Marcus: En avstängning på 180 dagar för att man påvisar felet när en admin uppmuntrar att man kallar en klubb något annat än sitt riktiga namn för att man själv fått för sig att ha rätt till det namnet.
Är Sofos verkligen lämplig som admin för Skellefteåforumet med det omdömet?
Skellefteå har som klubb fått be AIK om ursäkt för motsvarande tilltag när man själva med sin omsusade värdegrund fick för sig att kalla sig själva för AIK och AIK för gnaget under en officiell match under Svenska Hockeyförbundet. Skämskudde på den.
Sputnik: Då det inte funkat att skriva inlägg på ett par dar i Timrås silly season tråd så "bryter" jag mot reglerna och läggerin här istället. 😋
Nubben titta hit! Citerar Erik Granqvist
"VM-målvakten något för Timrå?
24-årige Patrik Rybar har spelat för Hradec Kralove i den tjeckiska ligan och är kontraktslös sedan ett par veckor tillbaka. I SHL är det bara Timrå som letar efter en förstemålvakt i nuläget.
– Han har väldigt skönt stuk i målet. Han har bra struktur i spelet, är väldigt fokuserad och även fast han fick en tuff start i VM fortsatte han bara spela på.
– Det sa jag till (Niklas) Holmgren också (tv-kommentatorn i Viasat). O vad jag gillar Rybar. Men Holmgren sa: ”Han har ju knappt fått ett skott på sig”. Jag kollade på honom när inte pucken var i närheten, du vet, kollade lite extra. Rybar skulle vara en sådan."
Sofos: Absolut. Det var ett citat från Yoda. Blockar du mig lär du blocka honom också. En radering och varning och ett motiv till varför hade jag köpt. Det hade varit ett bra sätt att stävja det.
Det kan inte bara vara ensidigt, då är du direkt olämplig.
Yoda började bemöta mig med en massa vidriga personpåhopp istället för att svara med respektfull ton och när man bemöter det, dels med en fråga om varför han beter sig som ett arsle (Why the long face, asshole?) dels med en uppmaning att ta medicinen innan han ballar ur helt som han gjort tidigare med ett citat av vad han tidigare vräkt ur sig, så blir jag raderad och blockad medan han får Yodla vidare.. Det gör dig inte särskilt trovärdig som admin.
Du bevisar dessutom din olämplighet som admin genom att tvinga mig att ta upp detta här istället för att svara på mitt försök att lösa detta i dm.
bisterfinnen: Nej det är jag. Jag tar bort bort allt det som jag ser är olämpligt. Som du såg så tog jag bort Yodas och FBs kommentarer också. Om du inte förstår varför ditt inlägg blev bortplockat och du blev avstängd en vecka så kanske du ska bli permanent blockerad. Frågor på det?
Kan ni plocka bort pajasen Sofos som administratör? Raderar och blockerar ensidigt utan argument och godtyckligt. Obefintlig dialog. Direkt olämplig som admin.
Jag skulle tro att det inte är original-Sofos som använder kontot. Det verkar som att han överlåtit kontot till någon mindre intellektuellt bemedlad, typ Yoda.
Herminator: Jag hade samma sorts problem för 3 år sen med samma reklamflöde på en NHL sida, jag fick formatera om datorn till slut, det kom in virus av skiten...
Friman SR: Ja det ska bort när jag hittar hur man gör. Testar en ny googleprodukt som heter Autoads som lägger in annonser där google tycker att de ska vara. Håller med om att det blev too much.
Marcus: Är vi hackade eller är vi sålda??? Reklamen mitt i flödet kräks jag av och jag undrar vad faaaan, måste jag leva med den skiten nu????? Ta in hur mycket reklam som helst på sidan om, för den bryr jag mig inte om, men kladda inte in reklam i flödet snälla?????
mCm: Jag brukar trycka på kommentera i ett redan skrivit inlägg i det ämnet men bara ta bort användarnamnet som kommer upp i rutan man skriver i. Men det måste ju finnas nått lättare sätt att göra det på :)
Hej! Jag förstår inte hur jag ska göra för att skriva ett inlägg i ett ämne, Ska man trycka på 'nytt ämne' och använda den rubrik på det ämne jag vill göra ett inlägg på?
WifstaÖstrand: Hej, det verkar som att ni hittat en bugg. Det gick inte att skriva in siffror i användarnamnet, men nu ska det fungera. Antar att det var det ni försökte med?
Skulle hjälpa dottern skapa en användare på Hockeysnack...Felmeddelande: "Användarnamnet måste ha minst tre tecken (max 20). Giltiga tecken är a till ö, alla siffror och mellanslag." oavsett vilket användarnamn som valdes inom angivna kritrerier
Att ni hittar på smeknamn på klubbarna och hånar varandra bryr jag mig inte om, det kanske hör till rivaliteten mellan klubbarna.
Dock är det en bok och en skribent som lyckats få en bok stängd och det är inte luleås bok. Sedan är det i er bok bedydligt grövre språkbruk och det är det jag och nog många andra reagerar på.
Men du kanske tycker att dina inlägg som innehåller hora, kuk, horlag, dildo i analen osv och andra osmakliga inlägg är hockeyrelaterade och passar? Har inte sett något liknande i någon annan bok.
Ganska skrämmande sätt att uttrycka sig av en familjefar som du påstår att du är.
Att sedan sakliga inlägg tas bort medan din skit står kvar säger lite om modereringen i er bok och att den inte fungerar.
Skulle vara intressant att höra av ansvariga för hockeysnack om de står för detta och att det är detta sidan ska stå för och förknippas med.