1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

4755 inlägg · 375 ämnen

Bandy!!!

« · 395387 Till forumet


Bandy!!!
Det har säkert redan pratats om detta men jag måste bara repetera...Bandyn borde ha en egen ARENA som förut...då jag själv är en hängiven supporter till GRIPEN BK ...önskar jag lite utrymme för bandyn i sverige...
Kommentera

Sv: Bandy!!!
Guinness: Helt klart, det hade varit trevligt att få delge ens glädje över att byn tog hem guldet även på sportsnack.
Kommentera

Sv: Bandy!!!
Guinness: Bandy ja, denna bortglömda nationalsport.... Folk håller på att tappa intresset, och bandyn måste debatteras livligare, oftare och intensivare! Allt för att Svensk Bandy skall blomstra!!!

Bandyarena? Självklart!!!

Och den kallas för Slätta!!!!!
Kommentera

Sv: Bandy!!!
Spud: Det kan jag tänka mig att det vore...även jag ser fram emot att kunna diskutera sm-guld här på sportsnack...fast då till ett helt annat lag givetvis =)
Kommentera

Sv: Bandy!!!
Klinth: Jag håller med dig fullständigt...bandy´n i allmänhet måste hamna mer i fokus hos sveriges medborgare...en BRA start för detta vore givetvis en egen ARENA för bandy´n!!!

Tack på förhand
Kommentera

Sv: Bandy!!!
Guinness: Jag kan tänka mig det.. Men jag tycker det är dåligt att ingen med makt kommenterar det här. Jag själv vill också få upp en travkanal då jag tror många skulle vara intresserad av en sådan.

Det är dåligt att ha en "förslag" kanal när ens förslag inte blir bemötta från folk med makt.
Kommentera

Sv: Bandy!!!
Spud:

vad vill du ha för svar då?

Jag håller med om att det borde finnas en gästbok om bandy under Övrigt, en egen arena anser jag inte att Bandyn behöver idag. Skulle det sedan visa sig att diskussionen om bandy blir så pass stor att den skulle behöva en arena så går det att verkställa vid ett senare tillfälle isf.

Men den enda som kan skapa/ta bort en gästbok/arena är Marcus dock.
Kommentera

« · 395387