1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

4739 inlägg · 375 ämnen

Bug...

« · 756008 · » Till forumet


Sv: Bug...
Friman SR: Ditt första fel får jag kolla upp. Vet inte vad det kan vara. Angående ditt andra så ska jag kolla på det då jag får tid. Det är antagligen bara nån liten html-tagg som ska ändras.
Kommentera

Sv: Bug...
Tidsangivelserna för inläggen?
Kommentera

Sv: Bug...

En stillsam fråga till Marcus:

Inte har HS dykt (och återställts) två gånger på kort tid strax innan 17:00 idag 6/10?

Kommentera

Sv: Bug...
Metal Guru: Det tror jag inte!
Kommentera

Sv: Bug...

Marcus:

ok. då betedde sig min browser extremt underligt när jag försökte lägga in 'Lika som bär-bilderna i café-boken. IE klarade inte av att öppna tiny-editorn, och nöp hela sessionen.
HS kunde då inte heller nås från Firefox, men syntes som välkommen tillbaka efter en minut eller så. Två gånger repeterade jag detta fenomen. Sedan klistrade jag ifrån Firefoxen.

Jaja. Datorer...

Kommentera

Sv: Bug...
Marcus: Sitter och bläddrar bland heta ämnen och jag kommer inte längre bak än sidan 2
Kommentera

Sv: Bug...
73Sjöbba:
Kan bero på att från sidan 3 ska du kika i [Ljumma Ämnen].
Ska du så långt bak som bortanför sidan 6 är det [Coola Ämnen] du ska kika bland.
Kommentera

Sv: Bug...
Nu inte bara avstavas frånsignaturen, nu klipps det hejvillt:
@ Timråiten i Bagaregå Idag kl. 18:02

Gentemot: @ Timråiten i Bagaregården 2006-09-28 11:33 som det var förut....

Detta är i samma härad som varför frånsignaturen avstavas ibland och ibland inte....

Keep up the good work......

P.S Kolla nu under detta inlägg hur det klipps hipp som happ... D.S
Kommentera

Sv: Bug...
Jag kan ju inte låta bli att fortsätta på min s.k bug.... Kolla mina inlägg nedan, "Idag" och "Igår" genererar radbrytning medans ett äldre datum blir en brutal avhuggning. Varför radbrytning och avhuggning???? Inget av det borde ju existera ju, i allafall enligt en obstinat estet som mig......;-)
Kommentera

Sv: Bug...
Med tanke på vissa aspekter jag sett på Frölundas plank så kan jag förpassa dem hit....

Länkarna till pressnyheter verkar bli lite fel...

På Moras sida finns länkar som handlar om Luleå's spelare Moravec....

På Frölundas sida finns länkar som handlar om fotbollsföreningen Västra Frolunda...

Kanske bättre "söknycklar" vore på sin plats?

Keep up the good work..
Kommentera

Sv: Bug...
Friman SR:

Ett litet förtydligande bara:

Moravec spelar i Malmö...
Kommentera

Sv: Bug...
Gidde: Bug på mig där, men likt förbannat så ska det inte stå om honom bland Mora's presslänkar..;-)
Kommentera

Sv: Bug...
Friman SR:
Japp, det var inte menat som kritik heller utan bara ett förtydligande ;-)

Men helt rätt, han hör inte hemma där men det kan ju vara svårt att få bort honom också i och för sig..
Kommentera

Sv: Bug...
Kvällens något plötsliga sorti av HS berodde på följande som undertecknad kopierat från Tikare.se:

"Hockeysnack har legat nere en stund..

Detta på grund av att internetleverantören där servern står har fått för sig att nyhetsbreven som skickas ut är spam och därför har linan klippts.

Marcus jobbar för fullt för att få fart i trådarna igen."

Vilket alltså nu verkar vara löst.

Kommentera

Sv: Bug...
Dream Team: Nån mer än jag som tycker att Hs känns seeegt efter stoppet??
Kommentera

Sv: Bug...

Dream Team:  Det är INTE löst. Men jag har flyttat servern 1 mil i västlig riktning som en temporär lösning.

Men mejl-funktioner fungerar inte. Så ny-registreringar av användare fungerar inte osv.

Kommentera

Sv: Bug...
Bissett19:

Nej, du är inte ensam som tycker det.

Men bättre segt än inte alls :)
Kommentera

Sv: Bug...
Bissett19: HS står för närvarande på en mycket långsammare uppkoppling så det är anledningen till att det går segt...
Kommentera

Sv: Bug...
Marcus: Okej då vet jag.
Kommentera

Sv: Bug...
Nu står HS på en 100 Mbit lina så farten ska inte vara något problem längre. Nu äre enbart mejlen kvar som inte fungerar...
Kommentera

Sv: Bug...
Marcus:

Bra fart nu måste jag säga! Bra jobbat !! =)
Kommentera

Sv: Bug...
För tillfället fårt jag inge glödlampeindikeringar på mina olästa inlägg.
Kommentera

Sv: Bug...
Metal Guru:

Det händer mig ibland också.
Omstart av browsern eller en Shift+F5 på sidan brukar avhjälpa det fenomenet....
Kommentera

Sv: Bug...
Gidde:
Omstart av browsern was the deal.
Kommentera

Sv: Bug...
Att kika på sluttabellen i ES går absolut inte nu.
Skälet tycks vara 'Fel Play-Off Round Games', vad nu detta kan vara.
Kommentera

Sv: Bug...

Varför blir mitt inlägg att se du så här :

Spöktips för Beezer som är bortrest :

Luleå-Färjestad...........2-5
Brynä ;s-HV71..............2-2
Timrå-Skellefte&arin g;..........4-2
Mora-Djurgården..........3-2
F rölunda-Södertälje......5-1
Link&oum l;ping-Modo...........2-3

När det enda jag gör är att kopiera Stigsson starttråd och sen lägga in Beezers tips ??

Kommentera

Sv: Bug...
Alisandali: Vad är det du kopierar? Ren text eller kodad text?
Kommentera

Sv: Bug...
Frisco: Ren text , från Stigssons starttråd.
Kommentera

Sv: Bug...
Alisandali: Nej, då är det text med en massa kod i.

Klistra in det du kopierat i tex. notepad och kopiera den igen. Då blir det nog utan några arin g;..........
Kommentera

Sv: Bug...
Frisco: Hur beter sig min text för att bli kodad?
Kommentera

Sv: Bug...
Stigsson: Jag begriper inget sånt. Men kopierar man texten här på HS så följer koden med. Klistrar man sen in texten så följer koden med och det blir att se konstigt ut det har jag förstått. Själv har jag inget + och i min textruta spelar det ingen roll om det är någon kod eftersom jag endast kan skriva text. De med + har väl ett annat fönster som de skriver i där kod kan användas.
Kommentera

Sv: Bug...
Frisco: Thats the problem, jag hade detta problemet förra säsongen då jag var + och ofta startade trådar i ex. matchtipsboken. Men nu har jag inte + mer och därför bör inte min text kunna bli kodad.
Kommentera

Sv: Bug...
Stigsson: Men Alisandali är plussare och det han kopierar är ju HTML-skriven text och då får han kanske med en del av kodningen. Så tror i alla fall jag att Frisco menar.
Kommentera

Sv: Bug...
Poffa: Det har du rätt i så kan det givetvis vara.
Kommentera

Sv: Bug...
Det är HS-editorn som spökar.
Plussare och ickeplussare har olika problem - men Friscos metod (som jag själv använder rätt frekvent då jag arbetar med M$ Word) att tvätta bort osynlig formatering med hjälp av Notepad funkar bra.

1) kopiera in texten i Notepad.
2) kopiera din text FRÅN Notepad.
3) kopiera in texten till rätt ställe.
Kommentera

Sv: Bug...
Jag har ofta svårt att komma in i timrås gästbok. Sidan kommer liksom aldrig fram utan står och tuggar på i evigheter utan att nå sitt mål.
Kommentera

Sv: Bug...
NuMo:
Är det verkligen ett TEKNISKT fel..?
Kommentera

Sv: Bug...
Metal Guru:

Det liknar mer en lindrigare form av banning.. ;-)
Kommentera

Sv: Bug...
Metal Guru: Vad skulle det annars vara?
Kommentera

Sv: Bug...
NuMo: Någon NuModighet, kanske?
Kommentera

Sv: Bug...

Kommentarerna på hockeyfilmerna funkar icke, är det något som Marcus  kan fixa tro?

Kommentera

Sv: Bug...
73Sjöbba: Undra varför jag inte får några svar?
Kommentera

Sv: Bug...
Det finns en liten bug då man ska redigera sin presentation.
Om man drar musen över frågetecknet som finns precis bakom "forward" kommer rutan upp bakom de överligande alternativen. Jag vet mycket väl vad det ska stå och de flesta gör säkert det, men de nya medlermarna kanske inte kan gissa sig fram riktigt.
Kommentera

Sv: Bug...
Marcus:
Hmm, när jag använder Firefox är "Vänner online" och "Mina favoriter" helt blanka. Nu när jag använder Explorer - eller beror det på Auschentoshan? - så ser jag allt glasklart.
Kommentera

Sv: Bug...
westerlind:

Funkar fint med Firefox här..
Så det är nog något specifikt just hos dig.

Vilken version av FF kör du?
2.0.0.11 här..
Kommentera

Sv: Bug...
Gidde: Funkar perfekt för mig också.
Kommentera

Sv: Bug...
westerlind:
Samma sak händer mig med FF ibland oxå men gör man en reload på sidan så brukar det ordna till sig då
Kommentera

Sv: Bug...
WarhawK:

Jag kan få det problemet med explorer, så det är väl webbläsaren i sig det är fel på i sådant fall.
Kommentera

Sv: Bug...
Jag kommer inte förbi delsida 2 på Heta ämnen.
Kommentera

Sv: Bug...
T T:

Jo då, om du hoppar förbi sida 2 så funkar det ;-)
Men URL-en verkar byggas på hela tiden, så helt klart är det en bug..
Kommentera

« · 756008 · »