Igår eftermiddag när jag lämnade jobbet så läste jag igenom alla meddelanden i mina favoritgästböcker. Jag hade således släckt alla gröna fyrkanter vid 17 tiden. I morse när jag kommer till jobbet så är det gula lampor i exempelvis matchtips gästboken från kl 9.34 igår morse varför har meddelandena mellan 9.34 och 17.00 fått tillbaka sin små söta gula lampor?
Bissett19: Det där har jag också märkt någon gång. I mitt fall berodde det på att Internet Explorern hade hakat upp sig. I addressfönstret hade jag en redirectadress också. Stängde ner, öppnade upp det igen...och laddade dessutom ner firefox.
Dragan 2k: Hörni datanördar. På jobbet (Citrixmiljö) gjorde vi i veckan en uppgradering av diverse mjukvaror inklusive Internet Explorer. Nu visar det sig att när jag går in på HS så ser jag inga länkar och inte heller svarsfunktionen i inläggen. Har jag någon felaktig inställning?
wap.hockeysnack.com Jompe: Vi kör själv en Citrix miljö (cag) och den fungerar klockers. Har även browser IE 7.0 utan anm. Rensa tempfiler i din IE (Internet Explorer) Annat som kan ställa till det är om era IT-avd har strypt trafiken eller liknande .
65selander: Det visar sig att funktionen finns där, men gråskalan för "Svara" och "Visa ämne" är så blek att den inte syns. Mystiskt. Kan man månne be Marcus överväga en något mörkare gråskala på den raden?
Klickade runt i de olika gästböckerna jag har som favoriter. Har inte varit inne på ett tag och det lyste mycket grönt men när jag klickar på gästböckerna så finns det inga lampor som lyser på de inläggen jag inte läst.. Varför detta?
I morse när jag kommer till jobbet så är det gula lampor i exempelvis matchtips gästboken från kl 9.34 igår morse varför har meddelandena mellan 9.34 och 17.00 fått tillbaka sin små söta gula lampor?