1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

4765 inlägg · 376 ämnen

Lansering av HS4

« · 1203063 Till forumet

Sv: Lansering av HS4
Nu fick jag in inloggningsnotifiering över hela bannern. Ska det vara så?
Kommentera

Jag vill att uppdateringen på mina besökare ska fungera.
Kommentera

Bara jag som har problem med att inte kunna läsa hela meddelande i bubbelhistoriken. vad beror det på ? När jag tar emot syns inte hela meddelandet och lika när jag klickar på historik så syns inter all text.

Redigerad kommentar

Kommentera

friskan: Nu fungerar det igen med besökare till sin profil
Kommentera

Marcus: Det är något skumt med matcherna på MoDos sida. Där står det förnärvarande att matchen Rögle - Modo slutade 4- 0 iställt för 1-2. Det verkar vara någon eftersläpning från matchen inna.

Eller som Sverker skulle ha sagt: Ska det vara så? Va? Va?

Kommentera

Marcus: Men jag kommer att förlora 15-tusen vadet.
Kommentera

Om jag ska vara riktigt ärlig så slutade jag betala för HS+ för att slippa idioteditorn som användes därinne.
Nu har den iom HS4 blivit allmängods för folket.

Slipper jag den om jag börjar betala igen?

Kommentera

Marcus: Live-fönstret för hela siten funkar inte som det ska för mig. Om inga nya inlägg skrivs så läggs det senaste inlägget till i Live-fönstret om och om och om och om... Ja, du förstår säkert. Det kommer med jämna mellanrum.
Kommentera

Marcus: ...nu är i alla fall problemet som jag pratade om i november, med att jag behövde logga in via proxy-server på min comhem-anslutning hemifrån, borta. Vet inte om det beror på någon uppdatering av sajten eller om comhem hittat något fel i deras utrustning.
Kommentera

Björn W: Ja det felet som vi inte hade någon lösning på. Det måste nästan ha varit någon slags routing-problematik hos comhem.
Kommentera

Marcus: Vad har varit orsaken till sajtens frånvaro idag?
Kommentera

Dream Team: "Kernel trap 12" och en del uppdateringsjobb.
Kommentera

Marcus: Kan man likt Facebook få sina utlagda länkar samlade "under sig själv" på något snyggt sätt??? Vore coolt att ha som en "bank" och att kunna ta fram om man behöver det....

Keep up the good work.....
Kommentera

Går det att skriva blogginlägg via mobil? Jag mäktade med att skriva en rubrik men i "brödtext" kunde jag inte infoga ord öht.
Kommentera

Olle: Det ska gå, men det kan nog bero på vilken mobil du kör och vilken webbläsare som används i denna. VIlken mobil och webbläsare kör du?
Kommentera

« · 1203063