Marcus:
Vi pratar natt-och-dag-skillnad. Och till det bättre. :0)
Är fortfarande nyfiken på vad det var som busade med oss stackars IE-användare.
Marcus:
Strålande jobbat!
Vad var buggen?
Marcus: Betydligt snabbare i IE7. Även om FF fortafrande är lite vassare.
Gott jobb!
Jag tror jag hittat IE-buggen efter en hel kvälls letande. Skulle ni kunna göra en omladdning av sidan med control+F5 (ladda om sidan rent utan cache) och se om det går snabbare. Tyvärr kommer fixen att göra så att en del ikoner ser konstiga ut i IE6. Men det får vara så tills jag fixat ikonerna.
Per HApps:
Kan det vara så illa att du börjar bli disträ..?
;0)
När jag kikar i mappen skickade brev, så ser det ut som om jag skickat breven till mig själv, skumt
difzi:
Jag kan rekommendera att man flushar sina cookies om man kör vilken inkarnation av IE som helst. Gamla HS2-cookies tycks inte fungera så bra i HS3-miljö, och jag har halverat min laddningstid på IE7 genom cookie-tvagning.
Visserligen behöver jag öka halveringstiden något för att nå ned till Firefoxens nivåer, men det gör ändå en läskig skillnad.
Frisco:
HS funkar inte alls för på FF då jag sitter vid skoldatorn, är jag hemma funkar det nummera. Då jag kör den på IE i skolan segar den ner hela datorn, vilket är ytters irriterande då all redigering går segt, dock ett bra sett att inte va inne på HS under skoltiden ;)
Stigsson:
Allt försvann för mig.. va i pincip bara en vitsida
difzi:Är det bara jag som inte kan läsa Moras bok?
Sidan kommer upp ser topp-bannern och en liten konstig harang med tecken. Sedan så är sidan blank.
Tycker att det är en toppen idé, med "egna ämnen" men rätt ofta i alla fall jag har jag valt egna ämnen i de forum jag har som favoriter. Skulle de gå att ordna att "lampan" slockar på de inlägg som man läser under "mina ämnen" så att endast ev resterande lampor är kvar?
T T:
Håller med om att en sådan funktion borde finnas, dock ska skribenten till inlägget kontaktas innan, om sådant är fallet, annars ska man ju läsa igenom inläggen innan man postar dem, så förhopnnings viss slipper ni moderatorer sådant arbete ;)