Ibland när (åtminstone) jag tjuvkikar står det ibland ingenting efter användarnamnen. Är det bara jag som har det så, eller ska det kanske t.o.m vara så??
Leksands IF mattias - 74 Läser inläggen hos Matchtips Db_04
Luleå HF lizzard Tjuvkikar på de andra Jesper Jonsson
Jag har hittat en bug som du kan kika lite på Marcus, det gäller då man skall upphäva en blockering på någon användare. Försöker göra detta nu utan att lyckas.
ståpäls: håller med. Allafall mera intressant än alla bautalistor med vänner folk har. Jag har också en lista. Fast jag minns inte alltid vilka finns där...
Karoliina: Halleluja, nu kommer du in på det jag tjatat om länge. Jag anser att systemet med "vänner" är ett Lunarstorm-påhitt: Antingen accepterar man alla mystiska filurer som är intensivt intresserade av att bli ens vän och får en sprängfylld lista med okända människor, eller också vägrar man och blir ansedd som en grinig jävel.
Jag skulle vilja ha en bevaka-lista där jag själv väljer vilka som ska vara med, utan att behöva deras godkännande och utan att de måste ha med mig på sin lista.
westerlind: Nu blir jag väl avskydd och illatyckt. Men listan med vänner till höger om mig gör mig ofta illa till mods. Har ständigt dåligt samvete för att jag inte artigt hälsar och konverserar med mina alla, närvarande, 'vänner'. Jamenar man är ju väluppfostrad och snäll. Och kompisar ska man ju påhälsa såfort de dyker upp. Men...det kan kännas som liite prekärt. Och vad vet jag. Dom kanske vill vara fred på sin kant.
Trippelpost från min sida, men det bekräftar bara vad jag tänkte skriva här från början...
Det är iaf så att jag inte kan skriva inlägg längre med min Ibook, jag vet inte om det är ett HS+ eller HS2 relaterat problem, men som ni ser på inläggen nedan så ändras inte texten alls...att bifoga bilder och länkar är dock inga problem.
Inläggsformuläret fungerar precis som vanligt, jag kan skriva text och allt ser normal ut, men när jag skickar meddelandet så är det precis som jag inte skrivit något alls. Skulle jag t.ex. skrivit detta meddelande på Ibooken skulle det bara stått:
Det är ju snarare så att det jag editerar i fönstret inte sparas, bara det som står där innan hamnar i inlägget. Jag använder Safari, standardwebbläsaren på macar.
piff:
på en cachad sida, där originalet är puts väck..?