Svenska Hockeyligan

7508 inlägg · 377 ämnen

"all star team"

« · 397609 Till forumet

"all star team"
Enligt vissa hockeymurvlar så ska den bästa femman i ES se ut enligt länken..

Det som slår mig är att ES måste sakna backar när PG och PH är de som rankas av murvlarna som de bästa, men jag kommer inte dirkekt på några som jag direkt tycker är bättre. Bara att PG och PH är väldigt anonyma och intet sägande backar. PHs svaghet mot internationellt motstånd var ju också väldigt tydligt när killar med muskler flyttade han som de ville, mina åsikter om ES är aningen reviderade.

En frisk svartvadet skulle lätt ta en plats i kedjan, men det måste vara kul för fröken fräken att han kom med. Kanske skulle grina i nån kvällstidning annars.
Kommentera

Sv: "all star team"
Spud: Omröstningen gäller svenska spelare och deras insatser i sina svenska klubblag och i Tre Kronor.

De där är inte ett AllstarTeam för ES. Detta AllStarTeam som ju tagits ut nu i jag vet inte hur många år är överhuvudtaget rätt intetsägande tycker jag.

2 av 5 kom med i World Cup och de andra 3 var inte ens i närheten om att ens vara aktuella.
Kommentera

JimmyH: "Omröstningen gäller svenska spelare och deras insatser i sina svenska klubblag och i Tre Kronor.

De där är inte ett AllstarTeam för ES"

Och hur ofta brukar spelare som inte spelar i ES komma med i denna läckra skara då?

Om du känner att ett aldrig är svaret på det så borde det ju praktiken innebära ett all star lag för ES.
Kommentera

Spud: Ett AllStarTeam för ES borde ju inkludera alla spelare i Elitserien. Så är ju inte fallet nu.
Kommentera

JimmyH: Men suck. så det innebär åtminstone att det är den bästa femman i ES med enbart svenska spelare då eller? Kanske Jens Nielsen eller nån utländare skulle tagit en plats?
Kommentera

« · 397609