Svenska Hockeyligan

7508 inlägg · 377 ämnen

Årets målvakt?

« · 295686 Till forumet

Sv: Årets målvakt?
GuldIndianen: Vad jag menar är det ena målet inte borde ha blivit, men visst, vi vann och hur gött va inte det då ;)
Kommentera

slashpuppie: Om han bara har en dålig minut i spelet är jag jättenöjd. förutsatt att det inte är den sista minuten. Nog för att det målet inte skulle ha blivit men han blir bättre ju längre säsongen lider. Vi har precis startat. Han vinner bara mer och mer.
Kommentera

GuldIndianen: Ne jag tror inte på lunkan, jag trodde på Norrena men det går ju inte längre! och när jag trodde på norrena blev det också guld! Norrena blev hjälte och tog allt som kom i hans väg!!
Hade lunkan stått hela vägen förra året så hade det inte blivit guld och det lär det inte bli iår... Hoppas på guld och hoppas på lunkan men han håller inte hela vägen och då blir det inget guld men men vi får se vad som händer! antingen har jag fel eller så har jag rätt det återstår att se! !
Kommentera

GuldIndianen: Tabbar gör inget så länge man vinner, visst. Men man vet inte om man vinner förrän det är slut. Jag förstår att man kan ha dåliga stunder, men den stunden var lite väl dålig. Du kanske inte såg den?
Kommentera

Ängeln: Jag för min del hoppas att du har jättefel. :))
Kommentera

Ängeln: nja...kan inte hålla med...lunkan e en klass målvakt..o tror mkt väll på han denna säsongen när han har chans till 50+ matcher...tror han kommer växa iår o dominera es..;)
Kommentera

slashpuppie: Jo tyvärr. jag stod hos GG och såg det. Hoppas att det var ett engångsmisstag.
Kommentera

Ängeln: Det handlar om att tror.
Tro på henke som du gjorde med norrena, så blir förhoppningsvis guld...
Kommentera

ribba9: Vi får se vi får se! kom ihåg vad jag har sagt bara! :)
Kommentera

GuldIndianen: det får vi verkligen hoppas. Jag tror han aktar sig för att göra det misstaget igen...
Kommentera

Ängeln: klart...men tror stenhårt på lunkan....
Kommentera

« · 295686