Ur Lasse Anrells krönika i aftonbladet (se länktips):
"Vad krävs det för att du ska lämna HV 71 för en annan svensk klubb, frågar Holm. Att dom kastar ut mig trots att jag håller mig fast i dörröppningen. Det skulle krävas så oerhört mycket. Det krävs att man använder hjärtat när man spelar och det kan jag inte göra nån annanstans."
Respekt Liv! I en sport där plånboken styr allt mer från år till år finns det fortfarande killar som spelar med hjärtat.
Han kunde hållit en låg profil och inte sagt varken bu eller bä. Det är väl det naturliga alternativet om man inte håller med, men vill vara politiskt korrekt. Svara något neutralt, alltså.
"Klubbens kelgris" ... Väljer du att tro att Liv är en skenhelig jävel så får det väl stå för dig. Personligen tror jag inte han är riktigt så utstuderad, tror han säger precis vad han tycker och tänker. Som vanligt...
"Vad krävs det för att du ska lämna HV 71 för en annan svensk klubb, frågar Holm.
Att dom kastar ut mig trots att jag håller mig fast i dörröppningen. Det skulle krävas så oerhört mycket. Det krävs att man använder hjärtat när man spelar och det kan jag inte göra nån annanstans."
Respekt Liv! I en sport där plånboken styr allt mer från år till år finns det fortfarande killar som spelar med hjärtat.