Danne_l: Vore ju kul för Salo om han kunde bli en vägg i slutspelet, lite upprättelse iaf. Tyvärr för hans del så tror jag inte han gör det. Ska bli intressant att se hur stabil han är när skyttarna inte längre heter Gellerstedt, Hermansson och Spets m fl =)
Tror han kommer hålla samma nivå slutspelet igenom. Han kommer vara bra, men känns väl inte som att det är han ensam som kommer vinna matcher åt oss. Typ som en viss Lundqvist kunde göra;)
Danne_l: Brynäs hade ju stora problem med att ta sig in på mål, de mer skickliga lagen lär inte ha de problemen. Även om Förlundas backar är i särklass i serien. Men håller nog Frölunda som favorit till SM-guldet, även om FBK öppnade starkt idag.
Norrenas kontrakt går ut i vår va? Har han aviserat att han lämnar eller tänker stanna? Åker LHC återigen ut i kvarten så känns ju han som en spelare som kan tänkas överge Cluben, för han gick väl dit för att vinna misstänker jag.
Frella: "Ska bli intressant att se hur stabil han är när skyttarna inte längre heter Gellerstedt, Hermansson och Spets m fl =)"
Och hur många mål har dessa herrar hittills producerat mot övriga lag tror du? Hade du bemödat dig om att kolla upp detta, så hade du funnit att våra målskyttar har helt andra namn. I den mån man nu kan tala om utpräglade och effektiva målskyttar för vår del. Salo var bra igår och puckarna studsade rätt för Frölunda i början av matchen. Saker som ofta avgör, och speciellt mot lag som Frölunda gäller det att ta tillvara på sina egna chanser på ett mkt effektivare sätt än vad vi gjorde igår. Ny match i morgon och nya förutsättningar, men jag är helnöjd om vi kan vinna någon av matcherna i kvarten. Med Sjödda borta så har oddset tyvärr knappast sjunkit iaf... :-/
Danne_l: Kikade igenom nyhetsarkivet på LHCs hemsida och det enda jag hittade var ett treårsavtal som skrevs då han kom från Frölunda. Å andra sidan är kl nästan 12 så det kan lätt ha missats...
Frella: Jag tog den verkligen för vad den var: inte speciellt allvarlig. Om mitt svar uppfattades som allvarligt så kan jag ju inte göra mkt åt det. Men jag kan försäkra dig om att mitt svar var lika allvarligt menat som svaret på ditt första inlägg. Mao: inte speciellt allvarligt... :-)