Svenska Hockeyligan

7508 inlägg · 377 ämnen

Odds på Es vinnarna

« · 410740 Till forumet

Odds på Es vinnarna
Nu har de olika betting företagen lagt ut de olika oddsen på vilka som vinner Es grundserie. Länkar till sidan istället för att klippa å klistra.
Kommentera

Sv: Odds på Es vinnarna
lizzard:
Det lustiga är att MoDo ger mellan 4-5 ggr pengarna, med det lag dom har idag så tycker jag inte att de är speciellt mycket bättre än i fjol,,allt hänger ju på om foppa kommer eller inte...
Kommentera

lizzard: Begriper inte varför MoDo är så pass högt tippade sett till hur spelartruppen ser ut i detta NU. Rankade 3:a hos alla bettingföretag vilket för mig är en gåta.
Kommentera

Kalle K: Spelbolag är ju inte direkt de som tar risker, det låter de i stället spelarna göra ;) Självklart måste de gardera sig mot eventuella proffsförstärkningar.

-HF
Kommentera

Dream Team: Verkar inte vara den enda som reagerar över Modo's låga odds. För jag tycker inte heller att dom har så mycket starkare lag iår än ifjol.
Kommentera

lizzard: Det är väl bara att låta bli och spela Modo då.
Kommentera

NuMo: Tänkte inte spela på Modo heller, kommer nog inte spela på något lag alls.
Kommentera

NuMo:
Ja 15 ggr på TIK är ju mer spelvärt,,då ham ju åtminstonde chansen att få TILLBAKA pengarna istället för att kasta dom i sjön.
Kommentera

lizzard: Inte jag heller. Jag tror Färjestad vinner guld. De har bästa målvakten.
Kommentera

« · 410740