Svenska Hockeyligan

7508 inlägg · 377 ämnen

Rankning mm

« · 74069 Till forumet

Rankning mm
Det här är egentligen fel gästbok att ta upp sånt här i men det verkar inte finnas någon annan lämplig att diskutera själva hockeysnack i.

Vad innebär rankningen egentligen och hur beräknas den? Några olika "titlar" som jag sett är: Expert, Avancerad, Erfaren, Rookie och Nykomling .

Finns det någon FAQ för hockeysnack så att folk(jag) slipper ställa dumma frågor?
Kommentera

Sv: Rankning mm
Det upptäcker du med tiden.
Kommentera

easy:

Lätt som en plätt. Kolla på lista över alla medlemmar som håller på en viss klubb, så kommer du nog att få koll på rankingen. Det kanske inte är klurigt att räkna ut att det är bättre att vara Expert än Rookie, för övrigt?

Vad man har för status grundar sig inte längre på hur många gånger man hinner ladda upp en bild på ett dygn, utan nu grundar den sig nog på hur många inlägg man skriver (eller något sådant).
Kommentera

Det verkar som om någon uttalar sig om något, som är hans åsikt, så är chansen mycket stor att det blir gnäll av typen: Jag fattar inte hur du kan säga så, är du blind, klart du är partisk... osv osv. Självklart är forum som detta ett medel för diskussioner men det verkar som om merparten av personerna tar inlägg personligt och jag tror inte att någon av oss menar att skriva personliga angrepp.

Löfbergs Lila Arena är, verkar det som, ett skrytbygge då det sticker i ögonen för vissa krönikörer... Hör ni inte den tomma retoriken lysa igenom...? att diskutera ett så misslyckat uttalande verkar mest slöseri på tid... Det är min åsikt och jag antar att jag rört om i grytan... men även om man argumenterar storordigt mot detta så tror jag inte att jag blir mer imponerad av krönikören... så är det ju bara.

Snillen spekulerar ibland mer än nödvändigt... däribland jag.
Kommentera

« · 74069