SÄSONGSKORTET Elitserien klart nu!

« · 911270 Till forumet

Sv: SÄSONGSKORTET Elitserien klart nu!
65selander: Jag har också fått de nya kanalplatserna, men det är svart som natten i rutan. Har frågat comhem om det är något fel på signalen eller om det bara inte kommit igång. Har inte fått något svar. Återkommer.
Kommentera

MonkeyBoyF: På mina kanalplatser så rullade det det några sidor på vilka matcher som sändes med respektive operatör. ComHem, Telia, Tele2, CanalDigital... Får hoppas att inget har hänt sedan man lämnade hemmet i morse.
Kommentera

MonkeyBoyF: ja det är svårt att få något svar från comhem
skulle ju vara trevligt med lite info om det blir sändning eller ej i kväll
Kommentera

Ambroo: ser ju helt kannon ut
hoppas det funkar bara då
Kommentera

Bara att hålla med Nyström i dagens krönika.Kommentatorena är ju verkligen bedrövliga. 
Kommentera

Bissett19:

Kan bara instämma!
De flesta matcherna refereras av en person som inte vet namnet på nästan någon spelare, antingen somnar mellan orden eller pratar sönder matchen som om tittaren vore blind!

Dessutom verkar en del kommentatorer i princip okunniga i sporten ishockey, dom har problem med reglerna och förstår ibland inte ens varför det blir utvisning.

Med den produktionen är det dyrt, alltför dyrt!

Nej, bättring krävs, snarast!
Kommentera

Gidde: Jag kan stoppa ostkrokar i öronen och slippa höra skiten (för skit är det, det håller jag med om), men värre är det då att utsändningskvaliteten är skrämmande låg, bildmässigt.
Kommentera

Poffa:
Hörde någonstans att sändningarna sker med hjälp av arenornas interna system för bildöverföring, dvs samma system som användas till arenornas monitorer.
Inte konstigt att bilden/erna blir av dålig kvslité.
Kommentera

Frasse: Sändningarna produceras med Dream Team productions utrustning men med lokal personal, i alla fall är det så hos oss i Mora. Endast tekniker och kommentatorer kommer upp från Stockholm.
Kommentera

Stigsson:
Då får vi väl ta och tala med Dream Team då. Han häckar väl mest i Timråboken..?
Kommentera

« · 911270