Svenska Hockeyligan

7508 inlägg · 377 ämnen

VILKA VINNER SM GULD?

« · 387879 Till forumet

Sv: VILKA VINNER SM GULD?
Zcootah:

Lusth och Hasselblad är signerade som MIF spelare för säkerhetsskull men jag skulle inte bli förvånad om han står på isen när Sweden Hockeygames är över..
Kommentera

Eltifoso: Men när väl motgångarna kommer för dessa stjärnor är de inte vana hur de ska hanskas med det, nu har det ju gått troll helt i FBK, men man verkar ha problem helt klart, sen om det är motivation eller vad det är vete fan. Men med det lag som FBK har så ska man ju gentligen gå igenom serien obesegrad...
Kommentera

DIForever: Måste hålla med , Timrå kanske har en chans :D
Kommentera

Andersson79: om dif "tur" att vinna över fbk håller, så möter ja gärna de i final, men som du säger om inte fbk hitar sin form åker de ut kanske i kvarten, men tror mer i semi..
Kommentera

difzi: Men jag tror nog att dom kommer tillbaka till sin form nu när dom är spel lediga i två veckor oah få träna ihop sig igen
Kommentera

Mackan_29: Nog för att Timrå är bra, men dom har nog inte det laget än för att vara med och slåss riktigt om SM-guld
Kommentera

Andersson79: jo, kanske det, men bara för det så behöver inte dif losa emot de, vi vann över fbk när de va i form å inte vi, så de kanske blir FBk-DIf i final, men även om FBK kommer i form tror jag inte riktigt att de kommer till final,,de é inte deras år iår :P
HV-DIF i final, sen kan de där gå hur som helst.
Kommentera

difzi: Jag tror också att det blir HV71 och Djurgården i final i år.
Kommentera

Andersson79: inte? *s* jo, då ;D
men vågar tippa ganska spikat att hv vinner serien å dif tar guldet i den 11april (den sista finalmatchen)
Kommentera

difzi: Djurgården åker i kvarten.... Hv71 , VF och FBK gör upp om guldet
Kommentera

Mattias - 74: Själv håller jag på timrå tror inte att de kommer att klara det som det ser ut nu..... men hoppas gör man ju alltid :)

Timrå IK ger alldrig upp!!!
Kommentera

« · 387879