1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586416 inlägg · 6217 ämnen

Forum

« · 2081074 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Försäsongsmatcher 2020
Floppa får börja skriva lite idolautografer igen till sebbe Olsson så han kommer igång.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Clay.2: Stackars Jennifer...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: Haha kom att tänka på denna sköning till kommentator 😂
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Bragd-Birger: Kan inte han som kommenterar sluta att tala om hur dåliga hans favorit lag är .
Tur att MoDo inte är bättre än oss idag då han blivit hemsk .
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: Precis, bitter som aset kan han vara när det inte är massor med folk som lyssnar.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Oj tur där för nr 40 att vi inte har Sanny i laget för då hade de fått beställa kista. Upp med blicken är ju hockeyns ABC.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Haha hans supporterskap till Modo lyser igenom så där lagomt mycket... 😂
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Lite ironiskt att Pelle med motorsågens insats som kommentator ikväll nästan är sämre än Modos spel, han har gnällt HEEEELA matchen på hur dåliga Modo är, extremt tröttsamt att lyssna på. Ja det är min åsikt iaf.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: Tycker att ni spelmässigt varit det bästa laget i denna cup.

Ni har gjort två bra matcher och en sämre mot mora.

Löven var inte lika överlägsna som ni är idag mot oss trots 5-1 till löven. Tycker ni var bättre laget mot löven också. Sedan hade löven problem med mora idag med, trots det tar dom hem cupen.

Vi har gjort en bra mot löven, en som var sådär mot mora och en värdelös nu mot er.

Sett till spelet tycker jag ni imponerat mest av norrlandslagen.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Jo jag drar faktiskt inga slutsatser alls av det här mer än att det alltid är gött att dänga till Modo. 😉

Är väl i princip en gång jag varit riktigt impad av Timrås försäsong och just SCA cupen och det var säsongen vi gick upp senast, men då spelade vi med en frenesi som vi inte sett på många år och hade upplevt ganska många hundar i rad i HA. Minns att Harald Luckner nämnde att han nån sagt till honom efter just SCA cupen att Timrå skulle gå upp det året.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Oj vad hände?
Fel på Modos skridskor eller nåt, börja om :D
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Pratade med Nubben nyss. Sa till han att matchen såg bra ut. Fick till svar: -Äsch, träningsmatch!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Bragd-Birger: Dela nya lag!! Man skäms ju för Modo! Men dom har iaf en bra målvakt!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Bragd-Birger: Haha!!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Bragd-Birger: Ojämna lag. Dela om.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Nya lag i tredje? Timrå gör ju precis som man vill där ute. Ur träningssynpunkt hade det nog varit mer givande att dela upp och köra internmatch.

Någon som vet när modos super-nhl-lån och den där för-bra-för-allsvenskan-backen kommer?
Ser ut som att dom behövs i det här laget.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Ja förvisso bara försäsong och man har sett spelare övertyga rejält innan för att sen när säsongen drar så försvinner dom istället. Men jag har trott på förhand att Lodin kan komma bli en överraskning. Han ser rejäl ut, har Speed och händer. Så förutsättningarna finns för en riktigt fin säsong för Lodin. 👍
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Dom är också ... bra ljuger Hartmann :)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
roger_sundsvall: Eckmyhl ett ämne till att bli mycket bra .
Han och Jonathan Carlsson är faktiskt mycket bra tillsammans .
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
bar mofftak: Ja det blir en utmaning för grabbarna att inse allt motstånd i ligan inte kommer va som enkla Modo 😎
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Gavelo: ok..tack👍
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Gavelo: Modo visar upp någoo sorts parodi på hockey.
Det är väl inte helt optimalt med sånt här motstånd på försäsongen. Gäller att alla är medvetna om att det blir en helt annan nivå när säsongen börjar.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Gavelo: Du är iaf ärlig även om det går emot 🤗🤗🤗
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
roger_sundsvall: Timrå har lekstuga, Modo försöker inte ens spela hockey.
5-1 är väl i underkant.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Fy faan va dom är synkade! De värmer upp en gammal farbror 👏👏👏
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: kan det bli tvåsiffrigt?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JonteD: Gaaaalet snygg passningsfint av Lodin.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
roger_sundsvall: En liten lätt överkörning enl min mening! Vi är myyycket bättre!!👏😋👍
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
roger_sundsvall: Snabb analys, mycket Timrå.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
hur är matchen?
snabb analys
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Börjar undra om kommentatorns fru har legat med hela Ö-vik och att han fick reda på det under periodpaus. Han har verkligen tankat motorsågen inför denna period.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Bragd-Birger: Han som kommenterar ”MoDo gubben ”gillar iallafall Timrå , tycker jag säger allt.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Zzzzzpännande 1a, eller nåt. Timrå loja, modo verkar ha tagit med sig sitt J20.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
nectis: inte på 112 ,ska visas på 111 men ingen kontakt
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
TIK-Lund: vart visar dom matchen på 111 står de coming soon
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Är så less på reklamen från SCA att jag överväger att köpa Holmen istället.

Heja Timrå osv
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Nässen nätar för Västra Frölunda.
Kanske blommar ut helt nu(ett år för sent)
Kommentera

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Andersson: Jomenvisst. Grundplanen är väl ungefär den fördelningen. Ohre på ca 10-12 matcher, vilket jag är helt Ok med.

Intressant med Lindholm och attityd. Om jag kommer ihåg rätt så "checkade" Lindholm/Boyce/Berglund in nåt eller några vackra kassar förra säsongen. Bra förebild.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Inbördes möte som brukar gälla i SCA-cupen va ?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
För er som har IPTV så sänds Mora-Löven på sportexpressen 4 så förmodligen kan man se Timrås match där senare 👍🏻
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Andersson: Ja, med de nya regelförändringarna så blir det väldigt många utvisningar under försäsongen innan spelarna har hunnit anpassa sig. Men efter någon månad brukar både domare och spelare hitta nivån.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hahl Bundy 2.0: 52 matcher ...Johansson 42 Ohre 10 ...Johansson trasig ? Ring Finland
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: Går Johansson sönder är det bara att värva en ny 1:a.
Ohre håller inte... kanske nån enstaka match.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Bra idé. Tycker Reinhardt liknar Liljewall i sitt spel. Båda är bra framför mål och kan jobba på returer, styrningar och skymma målvakten.De kan nog göra många mål båda två i PP.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
sargad: Lodin bra och pigg, 2 mål dessutom. Svensson var stabil på backen. Lindholm ser ut att bli en ny Bagare.
Westerlund ser mkt bättre ut i år/igår. Oerhört bra fart och tar offensiva räder hela tiden.
Tyckte Lundin stundvis såg bra ut.
Jag blir lite orolig om Reinhardt ska harva i fjärde line med Boyce. Hoppas han inte ledsnar...
Boyce kan ju varken passa eller skjuta, eller vet när han ska välja vem av dem, enligt mig.
Tycker det ser intressant ut i matcherna när Timrå verkligen fokuserar och trycker på.
Man får ett oerhört moment i matchen. Första matchen mot Modo och första perioden mot Löven syntes det.
Tyckte att Ohre överraskade negativt.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Spela 2 minuter , utvisning , spela 3 min , utv . Kul match nu . Blir för petigt om det ska vara såhär . Mora leder
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
J F K: Helvete! Ska man behöva hålla med dig nu också.... men jo definitivt. Sedan kanske det är tidigt men än så länge får jag inte Cannata-vibbar av Poulin.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
sargad: Lodin, Lindholm och Svensson får mina tre plus. Då har jag alltid varit svag för oflashiga spelare....
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Har funderat på en grej. Hade man inte velat testa Reinhardt framför mål i PP? Han säger själv att han gillar att spela där och försöka få mål därifrån.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
sargad: Många som var bra i Timrå men kanske ett extra plus till målskyttarna Lodin (x2), Dahlén och Liljewall samt Lindholm som täckte många skott. Skönt att se att Lodin kommer tillbaka och trycker in 2 nya mål. Han blir spännande att följa. Liljewall och Dahlén ser ut att kunna trivas tillsammans med Dalles speluppfattning och Liljewalls placeringsförmåga framför motståndarmålet. Typiskt Liljewall mål igår på en retur.
Låst ämne

« · 2081074 · »