1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586350 inlägg · 6217 ämnen

Forum

« · 2071348 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2020-2021
RasmusVS: Lagets viktigaste post är inte vad jag vet tillsatt..Har vi en godtagbar mv?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Tror nog inte vi kommer att få reda på någon ny spelare den livesändning, men OM vi få det så är det säkerligen den sista backen.

Om jag får spekulera så tror jag vi kommer att få reda på hur planen för att kunna genomföra säsongen blir. Danmark kan vara en förebild där de har kört varannan stol med publiken indelad i ”celler”. Om någon i cellen testas positivt för COVID-19 kontaktas samtliga med biljetter i den cellen och uppmanas att testa sig. Med reducerad maxpublik givetvis. För att Hockeyallsvenskan skulle kunna genomföras helt utan publik är det ingen som tror på.

Ståplats lär vara helt uteslutet om inte Tegnell och Co släpper alla restriktioner innan seriestart.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Timrågogogo: absolut, och den berömda Lofqvist känns optimal, lagomt opolerad också!
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Charlie2: Minns att tidningen MAD gjorde en Sverige-karta en gång. Bl.a. fanns Gnarp med som en storstad(bara för att namnet var så mysko).
Kommentera

Sv: Silly Season 2020-2021
Tom Topp: hoppas på en svensk back in som sista. Tycker nordamerikanerna har tveksam inställning när det väl börjar dra ihop sig i slutet av säsongen. Blir det ändå en så ska det vara en som gjort det bra i sverige tidigare.
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
puffe: Mellan Hudik å Sundsvall, dä brutala Gnarp
Kommentera

Sv: Silly Season 2020-2021
mikenomad: Hockeynews gör en genomgång lagdel för lagdel av alla lag i HA. Idag SSK och nu återstår endast 5 lag. Ska bli intressant att se hur många stjärnor de kommer att ge våra backar jämfört med Löven och Modos samt hur de bedömmer våra målvakter,anfallare och tränarstaben. Helt klart en bättre indikation än Wennerholms tips!
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
puffe: Kommer serien igång så blir det som att plocka godis ifrån en unge ..haha
Har redan köpt ett paket Punchrullar (dammsugare)
Dom håller till 2025 .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Går utför med Timrå. Bara 6 nya spelare idag. Ni lär vara med ett bra tag kommande vår om Tegnell ger tummen upp
Kommentera

Sv: Silly Season 2020-2021
JanneH: Hur länge har klubbarna råd att spela utan publik är en av största frågorna och vem skall betala lönerna om inte serien kommer igång utan intäkter ?
Man kan väl inte betala lön till spelarna och det blir inga matcher .
Undrar hur kontrakten ser ut ?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Tom Topp: pinsamt av mig att glömma honom
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
JanneH: Nått har nog Nubben på g. Ingen livesändning idag men det planeras en nästa vecka enligt Timrå på Twitter....
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
JanneH: Ja Lerebäck, och då blir det fullt. Om ingen lånas ut förstås. Det har ju hänt förut!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
JanneH: 8 Lerebäck
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
JanneH: om nu inte transing värvningen blev lagd på is pga Corona. Med Eckmyhl har 7 backar klara va? Eller har jag missat nån. (Fille, Harde, Svensson, Ragge, Carlsson x2 och Eckmyhl)
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Tom Topp: jo men vi väntar ju fortfarande på Sam Lofquist eller vem den där transing backen nu är.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Otto1: Bra! Så bra så nu tror Wennerholm att vi kan vara med och utmana om 8:e-platsen t.om
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
corona tider
tillverka röd/vita ansiktsskydd😀
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Otto1: ser onekligen bra ut, det negativa är väl att vi ser lite framtunga ut. Men vi får hoppas att någon av dom yngre backarna gör en Hardegård! Ragnarsson tror jag kan växa mycket iår.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Otto1: Då är det bara att hoppas på att det blir något spel den här säsongen.......försvinn jävla Corona h..vete
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
6 spelare klara!

Blomqvist - 2 år
Fille - 1 år
Lindholm - 1 år
Walli - 1 år
Lodin - 1 år
Eckmyhl - 1 år
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Rallarn: De har uppdaterat med tid i ett nytt inlägg. Blir att ställa klockan på 09:00.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: Verkar hända något imorgon
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: Det är ju helt omöjligt att veta på förhand, men visst, en klassback drömmer man ju om. På forwardssidan är jag nöjd med spetsen
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Matsg: enligt Nubben behövde vi inte vara oroliga för truppen. En transatlant skulle in. Laget skulle bli bättre än föregående säsong. Och målet är att gå upp. Krävs det inte då minst en toppspelare till i HAmått mätt?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Knylan: Nubben är säkert intresserad av att få in Sam Lofqvist i laget. Stenhårt skott, amerikansk vinnarmentalitet och en back som har bevisat hur bra han är i både allsvenskan,Liiga och senast i Linköping.Det är en sån back vi behöver för att ta steget upp!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Knylan: Förhoppningvis stämmer det!

Såg själv Dahlén den kvällen med sin polare. Hans polare hade blont uppsatt hår och skäggstubb. Så såklart blev det lite önsketänk men kändes långsökt att han skulle vara här och gå på krogen med Jonte.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
rabon: Aktuell TROR jag definitivt att han kan vara, även om det var något annat än just hans blonda hårsvall som var på Udda med Dahlén nu i veckan. Konstigt vore annars, faktiskt. Ryktet verkar ju florera på flera håll dessutom.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
luffaren: Låter väl rimligt! Synd med Lofquist.. han hade nog blivit en publikfavorit. Men antar att han skulle bli dyr.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
rabon: Blir nog senare in i säsongen
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
luffaren: Juste ja, Westerlund! Stämmer ju det! Men tänker på att Nubben har sagt att en utländsk spelare skulle in. Vem kan det vara? Kan ju ha ändrats, men antar att det var i hans plan.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
luffaren: Förlängningen
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
rabon: Kommer till veckan👍
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
luffaren: Det är väl bara 6 backar presenterade? Men en junior skulle inte förvåna mig.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
rabon: Någon junior tillsvidare. Vi har ju 7 backar nu.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Om Lofquist inte är aktuell.. vem kan då vara på väg in? Någon som hört något? Vad tror ni gott folk?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Tonymontana: Nej ingen Lofquist
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
mikenomad: Frågan är ju om det ens finns nån sanning i ryktet att lofquist är aktuell för oss. Verkar som alla har ridit på en våg och trott stenhårt på det.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
mikenomad: De e en kompis till Jonte så du har rätt 😎😇
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
mikenomad: men det är sånt här som gör Silly så kul! 😁
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Det var inte Lofquist, det kan vi släppa här och nu. Kan inte gå in på varför jag vet det utan bara konstatera att det var ett önsketänkande som förmodligen ledde till lite förhastade slutsatser
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Knylan: Lär nog vara nån som är lik. Fick höra att det inte alls skall vara Lofquist Dahlén synts med. Vad är det som gör folk så säkra på att det var just Lofquist förutom utseendet? Snackade dom engelska med varandra?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Knylan: Han behöver ju nödvändigtvis inte ha folkbokfört sig i Sverige redan. Det kan ju vara så att han vill klassa detta som utlandssemester...
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Det här med Sam Lofquist och Dahlén på Udda... det kan inte vara så att det bara är någon som är lik Lofquist? Det vore ju sannerligen unikt om vi värvat en nordamerikan utan att offentliggöra honom. Nog för att det är ett speciellt år, men det finns väl skattemässiga omständigheter som gör att det vore rent oklokt av honom att redan befinna sig i Sverige?
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Hänger säkert i hop med hur världen ser ut. Svårt att säga hur, var, när och om publik är välkommen och därmed svårt att pusha för säsongskort. Hoppas att de lägger in en extra växel angående det så fort beske dom publik kommit.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Jag har för mig att det nämnts i direktsändningar samt att det också står och är en kampanj vid tecknande av medlemskap. Under en direktsändning var väll medlemskapsvärvning en sak som lyftes fram?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Förresten, det här med att köpa säsongskort, har det inte varit väldigt dålig marknadsföring om det? Alltså mindre än vanligt? Kan inte minnas att jag sett en enda gång att dom puschat för att köpa?
Kommentera

Sv: Silly Season 2020-2021
Nubben... nu kör vi en presentation av dom som är kvar el. hur? Du kan börja idag... blir det för tight så kan du köra på måndag.
Vi säger så.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
SMÅLAND: han kan ju alltid satsa på expansions draften och slå sig in hos The Kraken...
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Clay.2: Nä ja tyck hann bar tramp vatten mot slute..
Ja hadd så myck förstoppningar om honom. NHL å KHL mm...
Men ja tyck han svek mäj i ögonen och alla andra Tikare mä...
Nä ta in än hungrig junior 16-17-18 år istället mä speed på grillorna..
Dä gö susen dä...
Låst ämne

« · 2071348 · »